خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد

حضور مردم ولایی در صحنه لازمه پیاده‌سازی اسلام در جامعه

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نهاوند با تأکید بر بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: اگر اسلام بخواهد در جامعه‌ای پیاده شود و رهبر الهی نیز پرچم را در دست بگیرد لازمه آن حضور مردم ولایی در صحنه است چراکه اگر مردم همراهی نکنند حاکم اسلامی موفق نخواهد بود.
کد خبر: ۸۹۸۸۳۰۶
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶

حضور مردم ولایی در صحنه لازمه پیاده‌سازی اسلام در جامعهبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام حمزه شیرزادی نشست بصیرتی حوزه کارمندی شهید «طالبیان» شهرستان نهاوند ضمن گرامیداشت دهه فجر با اشاره به اهداف انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: مردم برای اسلام قیام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در اسلام بی‌حجابی، رباخواری، دروغ‌گویی و پارتی بازی معنا ندارد، افزود: کسی باید به مسلمانان حکومت کند که معصوم باشد و در صورت غیبت معصوم(ع) باید ولی‌فقیه حکومت کند، نه کسی که متجاهر به فسق و بی‌دین باشد و علمای ما به خاطر همین نگاه به دست منافقان و ساواک به شهادت رسیدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نهاوند افزود: مردمی که در ایران زندگی می کردند متوجه شده بودند که به احکام اسلام دهن‌کجی‌هایی می‌شود و احکام اسلام در رژیم ستم شاهی کاملا نادیده گرفته شده بنابراین برای حفظ اسلام قیام کردند.

وی تصریح کرد: اسلامیت، رهبری الهی(ولایت فقیه) و حضور مردم ولایتمدار در صحنه سه رکن اصلی بود که باعث پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

شیرزادی ابراز داشت: ما نمی‌گوییم که بعد از گذشت 40 سال مشکلات وجود ندارد و یا اسلام ناب در جامعه پیاده می‌شود چراکه در زمان حضرت رسول(ص) و امیرالمومنین علی(ع) نیز عده‌ای بودند که نمی‌گذاشتند اسلام واقعی در جامعه پیاده شود.

وی عنوان کرد: در زمان غیبت امام معصوم(ع) یک نفر باید باشد که پرچم اسلام را به دوش بگیرد و در مسیر حق حرکت کند، ولی فقیه نائب بر حق امام معصوم(ع) است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نهاوند با تأکید بر بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ابراز داشت: اگر اسلام بخواهد در جامعه‌ای پیاده شود و رهبر الهی نیز پرچم را در دست بگیرد آنچه مورد نیاز است حضور مردم ولایی در صحنه است چراکه اگر مردم همراهی نکنند حاکم اسلامی موفق نخواهد بود.

در پایان این جلسه از کارمندان بازنشسته بسیجی و نفرات برتر مسابقه کتابخوانی در سپاه ناحیه نهاوند تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار