سرپرست معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان زنجان:
همزمان با روز شهادت حضرت زهرا (س) سوگواره یاس نبوی در 32 امامزاده استان زنجان از برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۸۸۳۰۹
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سرپرست معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به برنامه های سوگواره یاس نبوی در استان زنجان اظهار داشت: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) همایش سوگواری رهروان یاس نبوی ویژه خواهران در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان زنجان برگزار می شود.

حجت الاسلام موسوی افزود:این مراسم همزمان با روز شهادت حضرت زهرا (س) با حضور روحانیون ، مبلغین و مداحان اهل بیت (ع) برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در کنار برگزاری مراسم سوگواره یاس نبوی برنامه های متنوع مذهبی نیز در جوار امامزادگان برگزار می شود، اظهار داشت: برپایی خیمه معرفت، حرکت دسته ها و هیئت های عزاداری به سمت امامزادگان و بقاع متبرکه، قرائت خطبه فدکیه و زیارت نامه حضرت زهرا(س) در روز شهادت نیز جزو برنامه های سوگواره یاس نبوی در امامزادگان شاخص استان است.

سرپرست معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان زنجان تصریح کرد: برنامه صبح و شب شهادت حضرت زهرا(س)، برگزاری مراسم «شام غریبان یاس نبوی» با حضور سادات جلیل القدر به عنوان صاحبان عزا و فرزندان حضرت زهرا (س)، برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری نمایشگاه یاس نبوی با محتوای مباحث و تصاویر مربوط به سبک زندگی فاطمی، حجاب و عفاف و دفاع از حریم ولایت و مطرح کردن حضرت زهرا (س) به عنوان اولین شهیده راه ولایت و امامت و برگزاری مسابقه یاس نبوی نیز از دیگر برنامه های سوگواره یاس نبوی در جوار 32 امامزاده استان زنجان به شمار می رود.

حجت الاسلام موسی موسوی با اشاره به اینکه ویژه برنامه های سوگواره یاس نبوی به مدت 5 روز برگزار می شود، تصریح کرد: این برنامه ها از 28 بهمن ماه لغایت 2 اسفند در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می شود

 

ارسال نظرات