خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه سرپل ذهاب:

سپاه خود را از مردم جدا نمی داند

نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه سرپل ذهاب تشریح عملکرد سپاه در شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب، بیان داشت: سپاه خود را از مردم جدا نمی داند و اصلی ترین عامل ماندگاری انقلاب اسلامی مردم هستند.
کد خبر: ۸۹۸۸۳۳۸
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج ازکرمانشاه، حجت الاسلام حسن مهدوی ضمن اینکه به تشریحی ازعملکرد سپاه ناحیه سرپل ذهاب در منطقه زلزله زده پرداخت، به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین ویژگی های انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی است و عامل های ماندگاری انقلاب مردم هستند و هرگاه مردم از نهادهای انقلابی و نظام و اسلام جدا شدند ما ضربه خورده ایم.

وی در ادامه اذعان داشت: بلای طبیعی زلزله پیش آمده یک نعمت بود که ما توانستیم کارهای بی شائبه و هزینه های میلیارد دلاری دشمن در این زمینه ناکارامد کنیم.

 

مهدوی افزود: در زلزله اخیر نو ک پیکان و هدف دشمن تضعیف روحانیت، سپاه، نیروهای مسلح و نظامی بود زیرا که همین ها هستند بینی استکبار و آمریکا به پشتیبانی این مردم به خاک مالیدند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سرپل ذهاب تصریح کرد:  قرارگاه خاتم الانبیاء از تمام ظرفیت ها استفاده کرد که مردم زلزله زده زودتر به یک سرپناهی برسند و در این زمینه بیش از 8 هزار و 100 کانکس بصورت رسمی و 8 هزار و 450کانکس بصورت غیر رسمی در اختیار مردم گذاشته شد.

 

وی با بیان اینکه سپاه خود را از مردم جدا نمی داند ، گفت: اولین گروهی که برای عملیات آواربرداری با استفاده از تجهیزات مکانیکی به مردم کمک می کرد و در دومین شب زلزله 21 آبان ماه در منطقه حضور داشت قرارگاه خاتم بود.

 

وی به دیگر خدمات سپاه سرپل ذهاب اشاره کرد و گفت: بیش از4 هزار از کمک های مردمی در اختیار مردم زلزله زده گذاشته شده است و پشتیبانی از سپاه های استانی و مقر دادن سپاه برای کمک رسانی های متعدد و توزیع بیش از 5 هزار پرس غذای گرم بین مردم حادثه دیده از دیگرفعالیتهای سپاه ناحیه این شهرستان بود.

 

زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان نیز که در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه رخ داد باعث کشته شدن 620 تن و مصدومیت 12 هزار و 386 نفر شد.

ا

ین زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود 90 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است

ارسال نظرات