مدیر کل صداو سیمای مرکز زنجان:

نسل سوم و چهارم انقلاب شهدایی مانند حججی تقدیم انقلاب اسلامی داده است

از نسل سوم و چهارم انقلاب شهدایی مانند حججی تقدیم انقلاب اسلامی شده است، آنان باداشتن بصیرت که خداوند به این شهید عزت وآبرو داد.
کد خبر: ۸۹۸۸۳۴۱
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل  صداو سیمای مرکز زنجان در مراسم جشن انقلاب در جمع کارکنان تیپ 36 انصارالمهدی(عج) گفت: مهم ترین هجمه دشمن در حال حاضر ناکارآمد نشان دادن حکومت جمهوری اسلامی ایران است .

مهندس صفری ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارکه فجرو آغاز جهلمین سالگرد پیروزی انقلاب افزود: برای حفظ انقلاب بیش از 220 هزار شهید تقدیم این انقلاب شده است و در این برهه از زمان شعار نه شرقی و نه غربی جمهمری اسلامی را به معنی واقعی کلمه در این چهل سال انجام داده ایم .

وی با اشاره به عزت و اقتدار نیروهای مسلح در زمان طاغوت و حال حاضر اظهار داشت: این عزتی که سرباز ما در سیستم نظامی کشور دارد آیا در زمان طاغوت این عزت را داشت خیر، سرباز باید ارتقاء معنوی داشته باشد و در تمامی نیروهای مسلح این مسائل مورد اهمیت قرار گیرد و باید سربازان و نیروهای مسلح همواره با مطالعه بیشترموجب رشد بصیرت و آگاهی خود شوند .

مدیرکل صداو سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه از نسل سوم و چهارم انقلاب شهدایی مانند حججی تقدیم انقلاب اسلامی شده است، تصریح کرد: آنان باداشتن بصیرت که خداوند به این شهید عزت وآبرو داد و موجب بالا رفتن عزت جمهوری اسلامی ایران گردید .

مهندس صفری در پایان در مراسم جشن انقلاب در حسینیه تیپ 36 گفت : کاری که دشمن می خواهد در حال حاضر با ایران بکند خیلی خطرناک است چرا که می خواهد عزت و اعتقاد را از جوانان ما بگیرد.

وی افزود:  جوانان ما باید با مطالعه تاریخ ببینند دشمن چه بلایی بر سر این مملکت آورده اند من به شما کارکنان و سربازان توصیه می کنم که حتما سخنرانیهای مقام معظم رهبری را گوش دهید که مهم ترین فرموده معظم له این است که دشمن از راه اقتصادی و جنگ نرم می خواهد به این نظان مقدس ضربه بزند ولی امروز با داشتن پاسداران ولایت مدار و قدرتمند و بازدارنده  و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دشمنان جرات حمله به ایران را نخواهند داشت .

ارسال نظرات