خبرگزاری بسیج: بازارچه بهاره آسایشگاه خیریه کهریزک با هدف جذب کمک‌هاي مردمي، ترغیب و تشویق عموم مردم به حمایت از سالمندان، معلولان، کودکان جسمی حرکتی، کودکان اوتیسم و بیماران مبتلا به ام اس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۸۳۸۵
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ چهل و پنجمین بازارچه بهاره آسایشگاه خیریه کهریزک با هدف جذب کمک‌هاي مردمي، ترغیب و تشویق عموم مردم به حمایت 3000 نفر از سالمندان، معلولان، کودکان جسمی حرکتی، کودکان اوتیسم و بیماران مبتلا به ام اس که بصورت شبانه‌روزی در کهریزک نگهداری می‌شوند از روز جمعه چهارم تا پنجشنبه10 اسفند ‌ماه از ساعت 9 تا17 در  تجريش– خ ولي عصر باغ فردوس– کوچه طوس– کوچه ستاره– پلاک3 دفتر گروه بانوان نيکوکار برگزار می‌شود.

  گروه بانوان‌نیکوکار از بدو تاسیس آسایشگاه، با برپايي بازارهاي فصلي به نفع آسايشگاه خيرية كهريزك در تلاش هستند تا با ایجاد محیطی گرم و پرمهر، گام های موثری در مسیر تحقق بخشیدن به هدف های انسان دوستانه این موسسه بردارند.

این بار نیز بانوان نیکوکار با برگزاری چهل و پنجمین بازارچه بهاره در قالب 60 غرفه شامل: آشپزی، شیرینی‌های خانگی، لوازم‌ خانگی، فروش کار دست معلولان و سالمندان، پوشاک، پارچه و... می‌کوشند تا با ايجاد ارتباط در راستای جلب كمك هاي مالي به نفع آسايشگاه خيريه كهريزك نقش آفرینی كنند. گفتنی است حضور آقایان در این جشنواره بلامانع است.

 

 

ارسال نظرات