با حضور سردار نقدی در جمع نخبگان و فعالان فرهنگی؛
با حضور سردار نقدی؛ سلسله کرسی های نظریه پردازی " توقف ممنوع " با عنوان "دولت اسلامی ، توهم یا یک آرمان واقعی" در سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۸۴۱۴
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان،با حضور سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران در جمع پرشور فعالان و نخبگان فرهنگی شهرستان سمنان ؛ سلسله کرسی های نظریه پردازی " توقف ممنوع " با عنوان "دولت اسلامی ، توهم یا یک آرمان واقعی" در سمنان برگزار شد.
ابتدا سرگرد محمد امامی فرمانده محترم سپاه ناحیه سمنان ضمن عرض خیرمقدم به حضار اظهار داشت : حضور پرشور و تماشایی مردم در صحنه راهپیمائی ۲۲ بهمن مسئولیت مسئولین را در خدمت رسانی به آحاد مردم دو چندان کرد.

در ادامه سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران  ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ، اظهار داشت: نظام اسلامی رسالت بزرگ بر عهده داشت و دارد از جمله حفظ خود و استمرار بخشی، اداره کشور بر مبنای احکام اسلامی و تلاش برای ایجاد دولت اسلامی .
وی با اشاره به فرموده گهربار امام خمینی(ره) "حفظ نظام از اوجب واجبات است" افزود: در دولت اسلامی باید ویژگی های ولایت فقیه شکفته شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران بیان کرد: لازمه تشکیل دولت اسلامی ، انقلاب اسلامی بود که ما را به افق دولت اسلامی نزدیک کرد.

سردار نقدی با بیان اینکه در اول انقلاب ۱۰ نفر از بزرگ ترین کسانی که انقلاب را به صورت راهبردی پیش می بردند به دست منافقان کوردل ترور و به شهادت رسیدند؛ تصریح کرد: تمام انقلاب ها به سه دهه نرسیده ، حرف های اول انقلابشان تبدیل به حرف های قاچاق میشد؛ اما ما همچنان سخنان امام راحل را در کتابها می خوانیم و بر زبان جاری می کنیم .

وی تأکید کرد: جامعه باید دولت اسلامی را مطالبه کند و ما هر جا که عقب ماندیم جایی بود که تفکر و نیروهای انقلابی را کنار گذاشتیم ؛  رسالت ما این است که اسناد و نسخه های دولت اسلامی را تکمیل بکنیم .

بر اساس این  گزارش؛ همچنین در این مراسم مداح بسیجی عبدالرضا کاشیان به مدح حضرت زهرا "س" و اشعار حماسی پرداخت .

در این نشست همچنین سردار حسن حسن زاده؛ فرمانده محترم سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان و فرماندهان نواحی سمنان، سرخه و مهدیشهر حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها