با حضور مدیرکل استاندارد و مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان، شانزدهمین دفتر ارتباط با استاندارد در محل اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای سنندج امروز راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۸۹۸۸۴۲۰
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳
مدیر کل استاندارد استان کردستان در این مراسم، با اشاره به وجود زمینه‌های متعدد همکاری دو سازمان؛ این دفتر را حلقه ارتباطی جهت تبادل اطلاعات، انعکاس نیازها، انتظارات و هرگونه تعامل لازم در چارچوب اجرایی نمودن تفاهم نامه مشترک همکاری دو دستگاه دانست.

 وی افزود: در راستای اجرای سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و پیرو مصوبات شورای استاندارد استان و شورای سیاست‌گذاری تدوین و ترویج استاندارد و ایجاد تعامل اداره کل با دستگاه‌های اجرایی استان مقرر شد، دفاتر ارتباط با استاندارد راه‌اندازی و تفاهم نامه‌هایی میان استاندارد و دستگاه‌های ذیربط منعقد شود.


منصور لهونیان با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های استاندارد راه اندازی دفتر ارتباط با استاندارد است، عنوان کرد: یکی از اهداف راه اندازی این دفاتر، تقویت و ترویج فرهنگ استاندارد در سطح جامعه است و ترویج و آموزش همگانی در راستای رعایت استاندارد‌ها و کیفیت کالا و خدمات مهمترین اولویت ما است.


مدیرکل استاندارد استان کردستان در پایان خاطرنشان کرد: اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای می‌تواند در راستای نهادینه‌سازی استاندارد، با توجه به رسالت خطیر خود و ماهیت وجودی خود در بحث تبلیغ و اطلاع‌رسانی در جامعه مؤثر باشد.

در ادامه سید جمیل احمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان هم گفت: ایجاد و راه‌اندازی دفتر ارتباط با استاندارد در آموزش فنی و حرفه‌ای به منظور ایجاد حلقه ارتباطی طرفین تفاهم در زمینه‌های مشترک مورد تفاهم از جمله آموزش و پژوهش، اعلام اطلاعات پیشنهادی در خصوص موارد ترویجی و اولویت عناوین در راستای تدوین استاندارد‌ها به استاندارد کردستان و هماهنگی لازم در خصوص سایر زمینه‌های مشترک فعالیت از جمله تعهدات آموزش فنی و حرفه‌ای در این تفاهم‌نامه است.

در پایان تفاهم نامه همکاری توسط مدیران کل دو اداره به امضاء رسید.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات