امام جمعه شهرستان نیر گفت: ملت غیور ایران با حضور در ۲۲ بهمن به همه مسئولان درس بزرگی دادند که بگویند خدمت صادقانه برای مردم کافی است و ما وظیفه داریم در کار‌های خود خدمتگزار واقعی باشیم و کم کاری نکنیم چرا که این مسئولیت‌ها امانتی است در دست ما.
کد خبر: ۸۹۸۸۴۳۱
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲

هرجا اصول نظام تهدید شود ملت حضور خواهند داشت /مسئولان خدمتگذار دلسوز مردم باشند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام میکائیل مقدسی درمراسم چهلمین روز درگذشت جانباز سرافراز اسلام و رزمنده هشت سال دفاع مقدس حاج دده کشی قلیزاده با تقدیر از حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: ایمان دده کیشی قلی زاده بسیار بالا بود به طوری که وظایف خود را در طول دوران زندگانی به خوبی انجام داده است و افرادی مثل دده کشی قلی زاده قدرت عملی بالایی در دوران هشت سال دفاع مقدس داشتند و این افراد کسانی هستند که نزد خدای متعال از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشند.

وی با اشاره به برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: مردم با بصیرت و انقلابی جمهوری اسلامی ایران هر جا می‌بینند اصول نظام تهدید می شود حضور دارند و این حضور پیام های مختلفی به دنیا دارد.

وی ادامه داد: پیام خارجی این حضور این است که بازی با افکار و اندیشه های اسلامی کشور بازی با زندگی سیاسی فتنه گران و استکبار است و پیام داخلی به مسئولان می باشد که حجت خود را به خدمتگزاران نظام و مسئولان تمام کردند و توانستند جایگاه‌ها را حفظ کنند و آنها به تبعیت و حفظ حریم ولایت در این راهپیمایی حضور داشتند.

مقدسی در ادامه پیام حضور داخلی مردم خاطر نشان کرد و گفت: ملت غیور ایران به همه مسئولان درس بزرگی دادند که بگویند خدمت صادقانه برای مردم کافی است و ما وظیفه داریم در کارهای خود خدمتگزار واقعی باشیم و کم کاری نکنیم چرا که این مسئولیت ها امانتی است در دست ما.

امام جمعه نیر گفت: مرحوم دده کشی قلی زاده ۸۴ ماه دوران زندگی خود را در جبهه ها گذراند وی انسانی بود که در مدت طولانی حضور در جبهه از همه چیز خود گذشت تا امروز یاد شهدا و راه شهدا و رسم مردانگی از بین نرود.

وی ادامه داد: مراسمات گرامیداشت بزرگمردان بایستی به صورت ویژه‌ای برگزار شود و نام دده کشی ها باید زنده نگه داشته شود چرا که نسل های آتی باید راه و روش این عزیزان را بدانند و درک کنند و نام این ها باید در دلها همیشه زنده نگه داشته شود چراکه اینها مفاخر اسلام و ایران هستند و تاکید داشت: مسئولان نام نیک این افراد فاخر را در کتب درسی باید وارد کنند تا نام و یاد رزمندگان اسلام در دل ها زنده بماند.

ارسال نظرات