فرمانده تیپ ۳۷ حضرت عباس (ع) وفرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس آباد با خانواده معظم شهید والامقام نیکنام مهرآوران دیدار کردند و از جویای حال آنان شدند.
کد خبر: ۸۹۸۸۴۴۰
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶

دیدار فرمانده سپاه پارس آباد و فرمانده تیپ ۳۷ حضرت عباس (ع) از خانواده معظم شهید والامقام نیکنام مهرآوران

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد و سرهنگ پاسدار محمدی اصل فرمانده تیپ 37 حضرت عباس(ع) از خانواده معظم شهید والامقام نیکنام مهرآوران دیدار کردند.

در این دیدار فرمانده تیپ 37 حضرت عباس (ع)، سرهنگ پاسدار غلامحسین محمدی اصل ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید والامقام نیکنام مهرآوران خاطر نشان کردند: فرهنگ شهادت طلبی نشات گرفته از هویت ماست.

وی در ادامه با اشاره به فرمایش امام راحل (ره) که:« این محرم و صفر است که اسلام را نگه داشته است » عنوان کرد: امروز اگر از کشوری یکپارچه سخن می گوییم به خاطر وجود شهدا، جانبازان و ایثارگران عزیزمان هست که در طول 8 سال دفاع مقدس از کیان نظام دفاع کردند.

ایشان تجلیل از مقام شهدا و ایثارگران را امری مهم دانست و گفت: امروز اگر از مقام شامخ شهدا، جانبازان و ایثارگران تجلیل نکنیم و آنها را به ورطه فراموشی بسپاریم، دشمن از این مهم استفاده کرده به انقلاب ما ضربه سختی وارد خواهد کرد.

دیدار فرمانده سپاه پارس آباد و فرمانده تیپ ۳۷ حضرت عباس (ع) از خانواده معظم شهید والامقام نیکنام مهرآوران

فرمانده فرمانده تیپ 37 حضرت عباس(ع) در ادامه این دیدار ضمن قدردانی از ایثار و از جان گذشتگی شهدای والامقام گفت: هدف اصلی دشمنان کشورمان فراموشی فرهنگ ایثار در جامعه و به خصوص نسل جوان می باشد.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: خداوند متعال را شاکریم که مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن دوباره با آرمان های امام و انقلاب تجدید میثاق کردند.

ارسال نظرات