خبرهای داغ:
فرمانده قرار گاه شهید ناصری با بیان اینکه این قرارگاه بر اساس منویات امام خامنه ای(حفظه الله) تشکیل شده است، گفت: حفظ امنیت برای تهدیدات، پیش دستی و پیشگیری برای حفظ امنیت، محرومیت زدایی و مردم یاری دو هدف عمده ما در قرارگاه است.
کد خبر: ۸۹۸۸۴۵۷
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵

سردار حسن رجب زاده در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری بسیج ازخراسان جنوبی با اشاره به تشکیل قرار گاه شهید ناصری در خراسان جنوبی اظهارداشت: از بدو تشکیل به عنوان قرار گاه عملیاتی ثامن ائمه دو بنا بر سخنان امام خامنه ایی (حفظه الله) و شرایطی در جبهه مقاومت پایان حکومت داعش توسط سردار سلیمانی در منطقه صورت گرفت.

فرمانده قرار گاه شهید ناصری با بیان اینکه از مهمترین اهداف انقلاب اسلامی که جهانی شدن آن و مقدمه انقلاب امام زمان (عج) است، افزود: با توجه به پیامی که انقلاب اسلامی از ابتدای تشکیل داشته است دشمنان انقلاب اسلامی احساس زنگ خطر کرده اند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در مسیر رسیدن به اهداف خودش هر روز به جلو حرکت می کند و دشمنان انقلاب با نابودی خود مواجه می شوند، عنوان کرد: برای مقابله با انقلاب اسلامی هر روز با تهدیدات جدیدی دشمنان در کشور روبرو می شویم.

وی با تاکید براینکه دشنان  از هر فرصت و امکانی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می کنند، ادامه داد: تدبیر امام خامنه ایی(حفظه الله) این است که با توجه به شرایطی  کشور افغانستان ویکی از اهداف گروه های تکفیری حضور در کشور افغانستان می باشد تا ازاین طریق ضربه ایی را به انقلاب اسلامی وارد کنند.

فرمانده قرار گاه شهید ناصری با اشاره به اینکه امروزدشمنان انقلاب اسلامی مانند کسی اندکه درآب دارد غرق می شودهستند ، گفت: انقلاب اسلامی با اقتدار و صلابت در مسیر خود حرکت می کند.

وی تاکیدکرد: گروه های تکفیری، پیاده نظام وداعش ومنافقین وسلطنت طلب ها نشات گرفته از این است که انقلاب مسیر خود از حرکت باز ماند.  

سردار رجب زاده با اشاره به اینکه قرار گاه شهید ناصری دو ما موریت حفظ امنیت و محرومیت زدایی بر عهده دارد، افزود: دو قرار گاه براساس تاکیدات امام خامنه ایی(حفظه الله) که شهید قاجاریان در خراسان رضوی و شهید ناصری در خراسان جنوبی شکل از ابتدای سال جاری شکل گرفته است.

وی ادامه داد:  حفظ امنیت برای تهدیدات و پیش دستی و پیشگیری برای حفظ امنیت در منطقه شرق کشور است، ادامه داد: ماموریت دوم در کنار حفظ امنیت محرومیت زدایی و مردم یاری است برای خدمات که مردم ما بخصوص مرز نشینان در مرزها شایسته آن هستند انجام دهیم.

وی با تاکید براینکه امروز مرز نشینان ما امنیت آور هستند ، ادامه داد: با توجه به خشکسالی های 18 سال اخیر مشکلاتی در حوزه اقتصاد و اشتغال برای مردم ما بوجود آورده است.

وی با تاکید براینکه نگاه امام خامنه ایی(حفظه الله)  چندین سال است که بر اقتصاد و اشتغال می باشد، عنوان کرد: مدیریت جهادی نیز ازتاکیدات ایشان می باشد.

فرمانده قرار گاه شهید ناصری عنوان کرد:  ما در جمهوری اسلامی مشکل اعتبار نداریم مشکل ما در کشور ضعف مدیریتی است.

وی با اشاره به تاثیر روحیه جهادی و بسیجی برای عبور از تنگ ناها در کشور گفت:

بسیج و سپاه در محرومیت زدایی فعالیت های چشم گیری در سطح جامعه انجام می دهد.

سردار رجب زاده با اشاره به اینکه طرح شهید شوشتری؛ صدقه جاریه شده در منطقه و با کمک خود مردم امنیت آنها را حفظ کنیم، افزود:  امروز بیش از 260نفراز بسیجیان  را بکار گیری کرده اییم که هم کمک می کند به مرز ها و هم در اقتصاد خانواده های خود تاثیر دارند.

وی متذکرشد:  امروز دشمنان تمام توان خود را برای ناامن کردن کشور به کار گرفته اند.

رجب زاده گفت: در منطقه درح با همه خشک سالی های که داریم سه اقدام اساسی انجام دادیم.

وی با بیان اینکه  با مقدار کم بارندگی که در استان داریم در مرزها سیل روی رخ می دهد، عنوان کرد: در یکی از روستاهای درح 25خانوار خانه های خود را در مسیر سیل ساخته بودند و بنا به درخواست مردم و بررسی های انجام شده در طی سه هفته مسیر رودخانه رابه مسیردیگری تغییر دادیم که بعد با اهالی روستا صحبت که می کردیم اهالی این روستا به ما می گفتند که برای تغییر مسیر باید 100میلیون تومان هزینه کنیم که ما با مبلغ 15 میلیون تومان مسیررود خانه  را تغییر دادیم .

 

وی ترمیم چاه برای آبرسانی و ساخت دیوار ساحلی از دیگر اقدامات قرار گاه در این روستا دانست وافزود: این اقدامات با کمترین هزینه انجام شد که موجب امید واری مردم در این روستا شده است.

فرمانده قرارگاه شهید ناصری با اشاره به اینکه بستر برای خدمت به مردم بخصوص در حوزه اشتغال ، محرومیت زدایی و مردم یاری فراهم است، عنوان کرد: ما در قرار گاه شهید ناصری پروژه های و برنامه های کوتاه مدت را داریم که با آستان قدس رضوی و نیروی زمینی سپاه دنبال می کنیم.

وی تاکید کرد:  با توجه به مشکلات مردم در حوزه اشتغال و محرومیت اقداماتی انجام شده است.

سردار رجب زاده با بیان اینکه در برنامه های کوتاه مدت با توجه به مشکلات اقتصادی و محرومیت مردم استان 14هزار سبد غذایی و9هزار 500 کمک تحصیلی در بین افراد محروم توزیع شده است، گفت: توزیع غذای گرم نیز از این اقدامات کوتاه مدت قرارگاه است.

وی با اشاره به اهداء 100سری جهیزیه به صد زوج جوان با 20قلم کالای مهم برای زندگی شان که لازمه اول زندگی آنها استف گفت: 100سری دیگرنیز در حال آماده برای توزیع برای زوج های جوان نیازمند در استان است.

فرمانده قرار گاه شهید ناصری عنوان کرد: در حوزه بلند مدت تسهیلات برای دام سبک، طیور ، کشاورزی و آبخیز داری در حال انجام است، گفت: با همین مقدار بارندگی کم که در استان داشتیم در برخی از مناطق سیل جاری می شود و یا در برخی جاها آب باندگی به کشور افغانستان می رودکه با کشیدن بند خاکی، کانال کشی برای صرفه جویی در آب و ذخیره سازی آن اقداماتی انجام شده است.

وی با تاکید براینکه باید براساس منویات امام خامنه ایی(حفظه الله) همیشه نگاه مان به داخل کشور باشد، گفت: برای پروژه آبرسانی به 25 روستای بخش درح با آبفار استان اقداماتی در حال انجام است.

سردار رجب زاده ایجاد تعاونی ها  در برخی ازشهرستانها در حوزه کشاورزی را از

اقدامات خوب قرار گاه شهید ناصری دانست و ادامه داد: بصیرت افزایی و اقدامات فرهنگی، تعمیر و مرمت خانه عالم و مساجدازدیگر اهداف قرارگاه است.

 

وی عنوان کرد: ماموریتی که به نیروی زمینی سپاه واگذار شد جزء مطالبات امام خامنه ایی در شرق کشور است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری گفت: در طی10 ماه خدمت بیش از 86 پروژه عمرانی که خود مردم کمک کردند کار انجام شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی و سلامت ماموریت داریم گفت: طرح پزشکی جهادی از میلاد تا میلاد برای خدمت به مردم در منطقه مرزی خراسان جنوبی اجرا می شود.

سردار رجب زاده با بیان اینکه این طرح در استانهای هرمزگان و سیستان و بلوچستان انجام شده است گفت: در خراسان جنوبی به نحوی مطلوب تر در حال انجام است.

وی ادامه داد: از 23 الی  28 بهمن بیمارانی که فرم ارجاع دارند برای درمان در بیمارستان تخصصی حاضر و تمام خدمات به طور رایگان انجام می شود.

وی ادامه داد: برای اولین بار طرح پزشکی جهادی در خراسان جنوبی با تجهیز بیمارستان خاتم الانبیاء اسدیه و با حضور کادر پزشکی تکمیل با 15 رشته تخصصی و 100 نفر پزشک و پیراپزشک انجام می شود.

رجب زاده با بیان اینکه در ضمن غربالگری گزارشاتی داده شد که به نتایج خوبی رسیدیم گفت: متاسفانه کودکان در اکثر روستا مشکل بینایی و مشکلات دهان و دندان داشتند.

فرمانده قرارگاه شهید ناصری گفت:  نیروی زمینی سپاه، بهداری شمال شرق، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و بسیج جامعه پزشکی استان در راه اندازی این بیمارستان تخصصی کار کردند و امیدواریم تدام داشته باشیم.

انتهای پیام/ k

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها