امام جمعه اهر در نشست مشترک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی با اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان، با اشاره به افتتاح یادمان شهدا در این دانشگاه حضور شهدای گمنام را موجب عطرآگین شدن فضای دانشگاه دانست و تاکید کرد: امروز وظیفه ما پاسداری از خون شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید پس از انقلاب است که دوران دفاع مقدس را تجربه نکرده اند.
کد خبر: ۸۹۸۸۴۶۲
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام جواد حاجی زاده افزود: شهدا انسان های شایسته و صادقی بودند که جان خود را برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند و با ایثار و شهادت، عزت و اقتدار ایران اسلامی را برای ما به یادگار گذاشتند.

وی ادامه داد: شهدا با ایثار جان خود انقلاب اسلامی را بیمه کردند و ما در قبال خون شهدا وظیفه داریم که آرمان ها و اهداف آن ها را برای همیشه زنده نگه داریم.

حجت الاسلام حاجی زاده واحد اهر را یکی از دانشگاه های فعال و موفق در حوزه علمی و فرهنگی عنوان کرد که با تلاش مضاعف دست اندکاران آن به یک مجموعه فعال و پویا تبدیل شده است.

امروز رسالت ما حفظ خون شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

امام جمعه اهر  اضافه کرد: در مدت 21 سالی که در شهرستان اهر حضور دارم ارتباط مستمری با این دانشگاه در حوزه های علمی و فرهنگی داشته و انصافاً در طول دو دهه پیشرفت چشمگیری در حوزه های عمرانی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی داشته است که امیدواریم این امر با حمایت مسئولان استان و شهرستان بیش از پیش تداوم یابد.

حجت الاسلام حاجی زاده گفت: باید با برنامه ریزی لازم بتوانیم زمینه مشارکت اساتید و دانشجویان در برنامه های فرهنگی و معنوی در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی فراهم کنیم.

 

ارسال نظرات