خبرهای داغ:
رئیس دانشکده امینت دانشگاه امام حسین (ع) گفت: اگر شما در مقابل دشمن تفکر انقلابی و اسلامی نداشته باشید نمی توانید پیروز میدان جنگ باشید
کد خبر: ۸۹۸۸۴۶۴
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار صباغ رئیس دانشکده امینت دانشگاه امام حسین (ع) در یاواره شهدای شهرستان البرز که در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر الوند برگزار شد اظهار داشت : داعش تمام شدنی نیست داعش 1400 سال است مبارزه کرده است و ادامه خواهد داشت . داعش حکومتش در عراق و سوریه تمام شده است . داعش نابود نخواهد شد تا زمانی که ما متحد شویم .
وی در ادامه افزود : انقلاب فقط شعار دادن و آمدن به راهپیمایی نیست ، امروز برای نگه داشتند این انقلاب باید راه این شهدای عزیز را ادامه داد .
رئیس دانشکده امینت دانشگاه امام حسین (ع) با اشاره به مشکلاتی که در سطح جامعه دیده می شود ابراز کرد: امروز سوء مدیریت در جامعه دارد بیداد می کند .
وی بیان داشت : دوران قبل از انقلاب در همین قزوین مستشاران آمریکایی به لشکر 16 زرهی ، بخشداری و فرمانداری می گفتند که چه باید بکنید . این ها کسانی بودند که از ما حق توحش می گرفتند ما را حیوان حساب می کردند ، امام راحل ما را از این ذلت و خواری نجات داد . تمام دنیا می خواستند امام را نابود کنند ولی امام راحل با عزت آمدند در فرودگاه و همه مردم قدوم مبارکش گل پر پر کردند .
این مسئول با بیان اینکه رفعت الله علیمردانی دنبال کلاس و کسب مقام و صندلی نبود افزود : شهید علی مردانی خادم بسیجیان بود ، او عزت را در چیز دیگری می دید او عزت را در امام راحل (ره) می دید .
وی خطاب به جوانان افزود : در هشت سال دفاع مقدس عراق نبود که به ما حمله کرد ما از 91 کشور مهمات و 31 کشور اسیر داریم ، پاسپورت این اسراء در حال حاظر در موزه بنیاد شهید نگهداری می شود که همگی گواه بر این موضوع است که کل دنیا تلاش می کرد انقلاب نو پای ما را از بین ببرد.
سردار صباغ در بخش پایانی سخنان خود یادآور شد: اگر شما در مقابل دشمن تفکر انقلابی و اسلامی نداشته باشید نمی توانید پیروز میدان جنگ باشید ، مردم در این جنگ از جان و مال خودشان گذاشتند ، لذا با اندیشه و تفکر شهدا بود که پیروز جنگ شدیم .
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها