پیام تشکر فرمانده سپاه مریوان از حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

فرمانده سپاه مریوان، با صدور پیامی، از حضور حماسی مردم این شهرستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۹۸۸۴۶۶
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ شکیبا سلیمی فرمانده سپاه مریوان، با صدور پیامی، از حضور حماسی مردم شهرستان مریوان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام فرمانده سپاه مریوان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم

سلام و درود خداوند متعال بر مردم بصیر و موقعیت شناس شهر پایمردی و استقامت، مریوان عزیز که حماسه دیگری را در سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خلق کردند. آفرین بر شما که با حضور سبزتان چشم امید دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی را کور کردید و به همه کسانی که با هجمه‌های تبلیغاتی و به تصور باطل خود قصدداشتند ۲۲ بهمن امسال را کم رونق نمایند. با حضور پرشور و پرشعور خود عملا به آن‌ها ثابت کردید که مردم این مرز وبوم همواره به انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند آن پایبند هستند و همواره با عزمی راسخ و شعار‌های کوبنده معادلات دشمنان را بر هم می‌زنند و همچنان روحیه انقلابی گری در میان مردم شریف شهرستان مریوان موج می‌زند.

حال که مردم قدر شناس با حضور حداکثری خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باعث یاس و سرافکندگی دشمنان و معاندین شدند بر خود وظیفه می‌دانم بعنوان خادم مردم ضمن تقدیر و تشکر از مردم فهیم شهرستان مریوان، به حول و قوه الهی همه ما مسئولین در راستای خدمتگزاری به این مردم قدر شناس کوشاباشیم.


سرهنگ پاسدار شکیبا سلیمی

فرمانده سپاه شهرستان مریوان

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار