خبرهای داغ:
طی دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، راهکارهای همکاری در ارایه‌ی خدمات ورزشی به جامعه ایثارگران مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۹۸۸۴۸۰
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با حضور در دفتر عباس علایی‌مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با ایشان دیدار کرد.
در این دیدار حقایق‌پور ضمن تبریک انتصاب علایی‌مقدم به سمت مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، گفت: جامعه ایثارگران صاحبان اصلی نظام هستند و بایستی همه مسوولان در ارایه‌ی خدمات به این قشر معظم جامعه کوشا باشند.
وی با اشاره به اینکه ارتقای سطح سلامت جانبازان و خانواده‌های شاهد و ایثارگر از اهمیت بسزایی برخوردار است، افزود: با ارایه‌ی خدمات ورزشی به این قشر معظم جامعه می‌توان نشاط و شادابی آنها را افزایش داد.
حقایق‌پور با اشاره به اینکه امکانات ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران برای در اختیار قرار دادن جامعه ایثارگران محدود است، گفت: از مسوولان ورزش و جوانان خواستار توجه بیشتر به خدمات‌رسانی ورزشی به این قشر معظم جامعه هستیم.
وی به مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین اشاره کرد و افزود: با افتتاح این مجتمع می‌توان خدمات مطلوبی را در عرصه‌ی ورزش به آحاد جامعه به ویژه جانبازان و معلولان ارایه کرد.
در ادامه این دیدار، مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: همت خانواده‌های شهدا و ایثارگران در عرصه‌ی ورزش با هدف ارتقای سطح سلامتی بالاست و این ارزشمند است.
علایی‌مقدم افزود: در ارایه‌ی خدمات ورزشی به جامعه ایثارگران دریغ نخواهیم کرد و در این راستا هر امکاناتی داشته باشیم در اختیار این قشر معظم جامعه قرار می‌دهیم.
وی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران یکی از برنامه‌های ما است، گفت: این دیدارها در مناسبت‌های مختلف با هدف تکریم و تجلیل از خانواده‌ها انجام می‌شود.
در ادامه این دیدار، مسوولان حاضر پیرامون راهکارهای همکاری بیشتر این دو نهاد در ارایه‌ی خدمات به جامعه ایثارگران بحث و تبادل‌نظر کردند.

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها