مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان اعلام کرد:

مهم‌ترین وظیفه ما در مقابل قرآن عمل به آن است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار به اهمیت تدبر در قرآن اشاره و تاکید کرد: عمل به قرآن کریم از جمله مهم‌ترین وظایف ما در برابر این کتاب آسمانی است چرا که عمل به آن سعادت اخروی و دنیوی را به همراه دارد.
کد خبر: ۸۹۸۸۴۸۹
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار به اهمیت ترویج مفاهیم قرآنی اشاره و اظهار کرد: در کنار تلاوت قرآن کریم باید به معانی ارزشمند قرآن توجه شود چرا که آیات قرآن گنجینه‌ای است که هر گاه این گنجینه را گشودیم سزاوار است آیات آن را با حضور دل تلاوت کنیم.

وی با اشاره به اینکه شنیدن قرآن مایه سعادت و تلاوت و عمل به آن مایه رستگاری است، افزود: یادگیری و قرائت، تدبر، عمل و حفظ قرآن از جمله وظایف ما در برابر قرآن کریم است.

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا به اهمیت تدبر در قرآن اشاره و تاکید کرد: عمل به قرآن کریم از جمله مهم‌ترین وظایف ما در برابر قرآن است چرا که عمل به آن سعادت اخروی و دنیوی را به همراه دارد.

وی افزود: خوشبختانه مردم شهرستان بیجار توجهی ویژه به فعالیت‌های قرآنی دارند و تبلیغات اسلامی نیز به سهم خود و در حد توان از آن‌ها حمایت خواهد کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار با اشاره به اهمیت تدبر در مفاهیم قرآنی یادآور شد: فعالان قرآنی نقش مهمی در اشاعه فرهنگ قرآنی برعهده دارند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات