فرماندار درگز:

 امروز جهت حرکت نظام به سمت توسعه پایدار است

فرماندار درگز تاکید کرد: امروز جهت حرکت نظام به سمت توسعه پایدار و پاسداری از خون شهدا و دفاع از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
کد خبر: ۸۹۸۸۴۹۲
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ محمدحسن فرهادی ضمن تشکر از حضور پر شور و گسترده مردم شریف و شهید پرور درگز که پاسخی کوبنده به یاوه گویی‌های دشمنان اسلام بود تصریح کرد: از خدای متعال تقاضا داریم توفیق خدمت به مردم دلاور ایران اسلامی را به همه مسئولان عنایت فرماید.

وی با اشاره به آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تبیین کرد: نظام اسلامی ایران به برکت خون شهدا و رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری، با امید و نشاط در حال حرکت رو به جلوست و معتقد هستیم هیچ بن بستی بر سر راه این کشور وجود ندارد.

فرماندار درگز عنوان کرد: امروز جهت حرکت ما به سمت توسعه پایدار و پاسداری از خون شهدا و دفاع از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

فرهادی تشریح کرد: با نگاهی به تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی خواهیم دید عواملی همچون رهبری بی بدیل امام خمینی (ره)، باور عمیق دینی مردم و وحدت اقشار مختلف ملت از مهم‌ترین علل پیروزی و ماندگاری این نظام است.

وی افزود: هر حلقومی که وحدت مردم را بشکند و ندای یاس و ناامیدی سر دهد، بدون شک غافل بوده و به دشمنی آشکار با این نظام و ملت محکوم است.

فرماندار درگز گفت: در طول این ۴۰ سال با سکانداری رهبر معظم انقلاب و پای کار بودن قوای سه گانه موفق به کسب دستاورد‌های زیادی در زمینه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگ، نظامی، اقتصادی و فضایی شده ایم.

فرهادی عتوان کرد:البته در این راه مشکلاتی هم وجود دارد که باید با آسیب شناسی صحیح و دقیق، به سمت ترمیم ضعف‌های موجود پیش برویم.

وی خاطر نشان کرد: رشد ۵۰ درصدی سطح سواد در شهر‌ها و روستاها، برق رسانی ۱۰۰ درصدی به روستا‌های بالای ۲۰ خانوار، گاز رسانی حیرت آور به مناطق صعب العبور و پرژه‌های عظیم مخابراتی کشور از جمله موفقیت‌های این نظام است.

فرماندار درگز اذعان داشت: تحریم‌های گسترده و سراسری از ابتدای انقلاب محدودیت بسیاری برای ما ایجاد کرده، اما با این وجود مردم و مسئولان پای کار هستند و با اتکا به منویات مقام معظم رهبری و اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی به صورت تمام قد در برابر این مشکلات ایستاده اند.

فرهادی با اشاره به مساله راه درگز به عنوان استراتژیک‌ترین مقوله شهرستان تاکید کرد: امروز باید مساله راه دسترسی به مرکز استان مطالبه عمومی مردم باشد تا بتوانیم انگیزه و شوق حضور سرمایه گزاران را جهت فعالیت در شهرستان و سرمایه گذاری در شهرک صنعتی ایجاد کنیم.

وی تشریح کرد: همه ما به دنبال وحدت رویه هستیم و امیدواریم برکات خدای حکیم در این راه شامل ما شود، مردم شهرستان درگز در اغتشتاشات اخیر نشان دادند که با انقلاب همراه و همگام هستند و با حفظ آرامش خود و دوری از هر گونه تنش برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام افزودند.

فرماندار درگز در پایان ضمن بیان اینکه مردم معتقدند مشکلات کشور با علم و منطق و طی طریق قانونی حل می‌شود تصریح کرد: حضور در خیابان و ایجاد اغتشاش دردی را دوا نکرده و صرفا دستمایه‌ای برای موج سواری دشمنان و بدخواهان نظام خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار