محمدباقر سلیمانی امیری خیر بابلی ۲۸۰ میلیون تومان برای خرید و تجهیز یک دستگاه خودروی نجات هلال احمر مازندران کمک کرد.
کد خبر: ۸۹۸۸۴۹۹
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مجتبی اکبری مدیرعامل هلال احمر مازندران از مشارکت خیران بابلی در ارائه خدمات داوطلبانه و عام المنفعه  خبر داد وگفت: خدمات داوطلبانه فقط بخشش اموال نیست بلکه ترویج نیکوکاری که موجب شعف اجتماعی و هم افزایی برای کمک به همنوعان میشود بسیار ارزشمند است.

وی افزود: خیران و نیکوکاران عضو داوطلب هلال احمر استان پارسال و امسال بیش از ۴۲ میلیاردریال در بخش املاک به هلال احمراستان کمک کردند که این رویداد مبارک شایسته سپاس و تقدیر است.

مدیرعامل هلال احمرمازندران با بیان اینکه برنامه راهبردی ما در حوزه داوطلبان هر مازندرانی یک فعالیت داوطلبانه است، گفت: تلاش می‌شود از همه ظرفیت‌های خیران و نیکوکاران در تجهیز زیرساخت‌های امدادی و در ترویج فرهنگ داوطلبی استفاده کنیم.

محمدباقر سلیمانی امیری خیر بابلی نیز با بیان اینکه هنوز برخی از مردم در خصوص فعالیت‌های هلال احمر اطلاعات اندکی دارند گفت: باید این مهم که مردم می‌توانند ثلث درگذشتگان خود را به عنوان باقیات و صالحات به هلال احمر تخصیص دهند اطلاع رسانی شود.

وی افزود: ما براساس تحقیقات شخصی به این نتیجه رسیدیم که بهترین محل برای تخصیص ثلث مادر مرحوم مان (معصومه سلیمانی امیری)، جمعیت هلال احمر است.

تفاهمنامه خرید و تجهیز یکدستگاه خودروی نجات از محل ثلث مرحوم معصومه سلیمانی امیری به ارزش ۲۸۰ میلیون تومان به امضای اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران و خیر ارزشمند محمدباقر سلیمانی امیری فرزند مرحومه معصومه سلیمانی امیری به امضاء رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها