خبرهای داغ:
یادواره ۱۱۳ شهید عملیات والفجر ۸ با حضور پرشور مردم و مسؤولان در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۸۵۰۲
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
یادواره ۱۱۳ شهید عملیات والفجر ۸ در شاهرود برگزار شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، یاد و خاطره ۱۱۳ شهید عملیات والفجر ۸ از شهرستان شاهرود در آیینی در این شهر گرامی داشته شد.
این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم، امام جمعه، معاون استاندار و فرماندار شهرستان، فرمانده پدافند هوایی ۱۰ محرم، فرماندهان نیرو‌های نظامی و انتظامی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان و مدیران ادارات و ارگان‌ها و خانواده معظم شهدا و ایثارگران به همت پایگاه امام خامنه‌ای حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت و ... برگزار شد.
در این مراسم که با قرائت قرآن و سرود جمهوری اسلامی و پخش کلیپ سخنان رهبری آغاز شد، محمدرضا امینی خاطراتی از عملیات والفجر ۸ و دوران اسارت خود بیان کرد و محمدرضا اسلامی به مدیحه‌سرایی در وصف شهدا حضرت زهرا (س) پرداخت.
از شهدای عملیات والفجر ۸ شهرستان شاهرود که به‌عنوان طعمه و عملیات ایذایی در جزیره بوارین در شمال فاو انجام شد، می‌توان به سرداران شهید حسین عرب‌عامری، حسن عرب‌عامری، سعید قزوینی، سیدکاظم میرحسنی، حسین رنجیر، سیدجمال میری، علی‌محمد رضایی‌ابر، محمد لطفی، مهدی اعمال‌بصیر، احمد کریمی، علی طالع‌زاری، حسن محمدی، قنبر حسین‌پور، سیدمحمد حسینی، حسین متحدی اشاره کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها