رئیس هیات وزنه برداری هرمزگان از درخشش وزنه برداران استان در رقابت های قهرمانی بزرگسالان کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۸۵۰۶
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از ایرنا،رضا شهریاری روز دوشنبه درگفت وگو با خبرنگاران اظهارداشت: رقابت های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور در روزهای 18 تا 20 بهمن ماه با حضور 123 ورزشکار از24 استان کشور به میزبانی اهواز برگزار شد.
وی با بیان اینکه هرمزگان با 4 وزنه بردار در این رقابت شرکت کرده بود، خاطرنشان کرد: در پایان این رقابت وزنه برداران استان موفق به کسب 3مدال نقره و 2 برنز شدند.
شهریاری تصریح کرد: مهران قاسم زاده از تیم هرمزگان در دسته 62 کیلوگرم در حرکت یک ضرب با مهار وزنه 117 کیلوگرمی و در حرکت 2 ضرب نیز با مهار وزنه 143 کیلوگرمی به مدال نقره دست یافت.
وی بیان داشت: قاسم زاده در مجموع 2 حرکت نیز با حد نصاب 260 کیلوگرم صاحب گردن آویز نقره شد.
رئیس هیات وزنه برداری هرمزگان گفت: در رقابت های دسته 56 کیلوگرم نیز رضا ایرانمنش از استان، در حرکت یک ضرب موفق به کسب مدال نشد اما در حرکت 2ضرب با مهار وزنه 97 کیلوگرمی مدال برنز گرفت.
شهریاری بیان داشت: ایرانمنش در مجموع 2 حرکت نیز با حد نصاب 182 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.
رئیس هیات وزنه برداری هرمزگان، تعداد ورزشکاران فعال در این رشته در سطح استان را 50 نفر اعلام کرد و گفت: هم اکنون مجید عسکری وزنه بردار هرمزگانی و عضو تیم ملی وزنه برداری کشورمان است.
به گزارش ایرنا، تیم های خوزستان، تهران و مازندران به ترتیب موفق به کسب عناوین اول تا سوم رقابتهای قهرمانی وزنه برداری بزرگسالان کشور شدند.
ارسال نظرات