معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: اسرائیل یک متجاوز گر است که سوریه برای دفاع از خودش در مقابل این تجاوز اقداماتی کرده است و نتیچه هر تجاوزی سر نگونی است.
کد خبر: ۸۹۸۸۵۲۴
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

به گزارش سرویس بسیج مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج، امیر حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در خصوص اولویت ها برای حل  مسائل معیشیتی و اقتصادی مردم گفت: مسئولین باید با برنامه ریزی دقیق و استفاده از همه منابع موجود کار کنند و همت خود را افزایش می دهند تا مشکلات حل شود.

معاون هماهنگ کننده ارتش در پاسخ به سوالی در خصوص رونمایی از دستاوردهای جدید نیروی دریایی در سال آینده گفت: زیر دریایی و ناوهای موشک انداز جدیدی داریم که انشالله سال آینده از آنها رونمایی می شود.

وی با اشاره به خبر سقوط جنگنده اف 16 اسرائیلی توسط سامانه پدافند هوایی سوریه اظهار داشت: اسرائیل یک متجاوز گر است که سوریه برای دفاع از خودش در مقابل این تجاوز اقداماتی کرده است و نتیچه هر تجاوزی سر نگونی است.

امیر سیاری در پایان با اشاره به چهلمین سالگرد با شکوه انقلاب اسلامی وظیفه یک انقلابی واقعی را همایت کامل از انقلاب بیان داشت و افزود: یک انقلابی واقعی باید تا بی نهایت از انقلاب اسلامی دفاع کند و همیشه و در همه عرصه از انقلاب دفاع کند.

 

ارسال نظرات