ملت باایمان ایران هیچ‌گاه اجازه غلط زیادی به دشمن نمی‌دهد

فرمانده سپاه بابل: ملت باایمان ایران هیچ‌گاه اجازه غلط زیادی به دشمن نداده است زیرا ایمان در دل جوانان ما ریشه دارد و مردم ما همواره در صحنه حضور دارند.
کد خبر: ۸۹۸۸۵۳۶
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه بابل، فرمانده سپاه بابل گفت: مردم ایران مشكلات را تحمل خواهند كرد اما فساد را نه، مردم مشكل معیشتی دارند اما تبعیض را برنمی‌تابند، انقلاب ما به وجود آمد تا از فساد اخلاقی و اداری جلوگیری كنیم، مسئولان باید با فساد و اشرافی‌گری مبارزه كنند زیرا این شعار ملت و آرمان ماست.

 سرهنگ مرتضی رمضانی فرمانده سپاه بابل در میان مردم ولایتمدار بابلكنار اظهار كرد: از زمانی كه این انقلاب شكل گرفت شخصیت‌های بزرگی از كشور را ترور كردند اما عزیزانی كه روزهای انقلاب را ندیدید بدانید با وجود این جنایت‌ها دشمنان می‌خواهند دوران قبل از انقلاب را تطهیر كنند، دورانی كه در اختیار كامل استكبار بودیم را می‌خواهند بهتر نشان دهند.

وی افزود: كشور ما در آن زمان تحقیر می‌شد و كشور ما عرضه ساخت یك آفتابه را هم در زمان شاه نداشت اما ببینید كشور امروز به چه پیشرفت‌های بزرگی دست یافتیم تا جایی كه دشمنان  و آمریكای جنایتكار كه روزی از پشت میزهای خود جهان را مدیریت می‌كرد، امروز ایران اسلامی آن را به زانو در آورده است و برای مقابله با ایران مجبور است تا میلیون‌ها دلار هزینه كند، در منطقه پایگاه نظامی می‌زند و پاكستان را مركز تروریستی خود قرار می‌دهد تا كشور ما را زیرنظر قرار دهند با این حال و به فضل الهی نتوانستند كاری از پیش ببرند.

فرمانده سپاه بابل ادامه داد: ملت باایمان ایران هیچ‌گاه اجازه غلط زیادی به دشمن نداده است زیرا ایمان  در دل جوانان ما ریشه دارد و مردم ما همواره در صحنه حضور دارند.

این مسئول تصریح كرد: انقلاب ما به اشخاص وصل نیست، این انقلاب به جكومت جهانی مهدی(عج) وصل می‌شود  و جوانان امروز ما مثل جوانان دوره انقلاب و دفاع مقدس پای این نظام ایستادند، امام این ملت را خوب شناخته بود كه به كودكان در گهواره هم دل بست و اكنون می‌بینیم كودكانی كه امام را هم ندیدند پای انقلاب ایستادند.
سرهنگ رمضانی ضمن گرامیداشت شهدای لشكر ۲۵ كربلای مازندران یادآور شد:  عملیات ۲۵ كربلای مازندران از عملیات‌های مهم و استراتژیك نظام ما بود كه توسط مردم بزرگ استان مازندران رقم خورد، این نشان می‌دهد ملت ما پای نظام و انقلاب ایستادند اما دشمن هرروز فتنه‌ای جدید راه می‌اندازد و ما نباید از این فتنه‌ها غافل باشیم و از هر روزنه‌ای استفاده می‌كند  تا جلوی انقلاب اسلامی ما را بگیرد اما به لطف و نگاه رهبری ما راه انقلاب و امام را ادامه خواهیم داد.

وی افزود:  روزی مسئولان این كشور بدون رای مردم و با دستور كشورهای خارجی انتخاب می‌شدند اما امروز مسئولان نظام مستقیما با رای شما مردم سركار می‌آیند اما این مسئولان بدانند امنیتی كه در كشور وجود دارد به واسطه حضور همین مردم است و همان گونه كه رهبری گفتند مردم ایران مشكلات را تحمل خواهند كرد اما فساد را نه، مردم مشكل معیشتی دارند اما تبعیض را برنمی‌تابند، انقلاب ما به وجود آمد تا از فساد اخلاقی و اداری جلوگیری كنیم، مسئولان باید با فساد و اشرافی‌گری مبارزه كنند زیرا این شعار ملت و آرمان ماست.

این مقام ارشد نظامی خاطرنشان كرد:  انقلاب ما به دست مردم محروم و مستضعفان سرمایه اصلی این انقلاب هستند و از این‌روست كه دنیا بر انقلاب ما حساب دیگری باز می‌كند اما همین ملت هوشیار باشند كه دشمن با روش‌ها و فریبكاری می‌خواهد بر اعتراضات آنان موج‌سواری كند.

وی ادامه داد:  دشمنان بدانند ولایت فقیه برای ما یك فرهنگ و باور است و ۲۲ بهمن نیز پیام اعتقاد ما به ولایت فقیه است، این حضور تاریخی شما نیز پیام دارد و دشمنان خواهند فهیمد انقلاب و ملت انقلابی ما زنده هستند و در دفاع از انقلاب و اسلام تا پای جان ایستاده‌اند.

رمضانی در پایان گفت:  دشمنان در طی این سال‌ها در معادلات خود همواره اشتباه كردند حتی با وجود فتنه‌هایی كه در داخل به وجود آوردند و ما مطمئن هستیم باز هم فتنه‌هایی در راه است، اما انقلاب اسلامی ما محكم ایستاده است و ملت ما با درك انقلابی در همه صحنه‌ها حضور خواهد داشت همان‌گونه كه مقام معظم رهبری ۲۲ بهمن امسال را تماشایی خواندند و مردم در میدان عمل این را ثابت كردند

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار