فیلم ؛

از شعارهای خوش رنگ و لعاب تا هوا فروشی به سبک آبفای شهری در یاسوج/اقای فرماندار از پشت میز نشیتی دوری کنید

بحران کم آبی و بی آبی شعار سالهای اخیر مسئولان در استان پر آب کهگیلویه و بویراحمد است تا توجیهی بر عدم مسئولیت پذیری این مسئولان باشد .
کد خبر: ۸۹۸۸۵۴۲
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج انتخاب مدیران در استان با نقش و تاثیر مستقیم نمایندگان شهرستان‌ها در مجلس عملیاتی می‌شود و این به معنای شطرنجی است که توازن قدرت به نام مردم و به کام نمایندگان را رقم می‌زند، اما فارغ از سهم خواهی نمایندگان در چینش نیروها، ضرباتیست که برخی از این مهره چینی‌ها بر پیکره شهر وارد می‌کند که با یک نگاه ساده و بدون کارشناسی نیز می‌توان به یک ضعف ساختاری پی برد و این موضوع اولین ضربه اش بر پیکره شهریست که جان نگرفته جان می‌دهد.

یاسوج را همه با نام پایتخت طبیعت ایران می‌شناسند، اما عدم مدیریت صحیح در برخی بخش‌ها پتکیست بر پیکره این شهر زیبا که در این گزارش به برخی از مشکلات و ضعفت‌های دستگاه‌های خدمات رسان اشاره شده است.

آنچه  بشر از ابتدا یاد گرفته است نجات بخش بودن آب در حیات انسان است ، آبی که در شهر یاسوج از هر کوچه و خیابانی گذر کنیم به نحوی شاهد هدر روی آن می باشیم.

اگر چه انگشت اتهام مسئولان برای این هدر رفت به سمت مصرف کنندگان خانگی این مایه حیات است اما آنچه شهروندان یاسوجی با آن آشنا هستند ترکیدگی لوله های فرسوده ، فروش آب شرب برای آبیاری فضای سبز و هوا فروشی آبفا به جای آب فروشی است.

برخی از مناطق شهر یاسوج در فصول مختلف سال شاهد کم آبی و قطع مکرر آب می باشد در حالی که به اذعان شهروندان برخی دیگر از مناطق گران قیمت ، مدیر نشین و بکر یاسوج آنچنان که باید جیره بندی آب را لمس نکرده اند.

آنچه قابل توجه است و می تواند فرماندار تازه نفس بویراحمد را از پشت میز نشینی به کف خیابان های شهر یاسوج بیاورد فروش آب شرب برای آبیاری فضای سبز شهر یاسوج و هوافروشی آبفا به مشترکان است.

فیلم زیر بخشی از هوا فروشی آبفای شهر یاسوج است که به هنگام باز کردن شیر آب به جای خارج شدن آب از شیر شاهد خروج هوای با فشار از شیر آب و چرخش های نمره انداز کنتور آب هستیم در صورتی که آب و فاضلاب شهر یاسوج می تواند با نصب شیر هوای اتوماتیک از بروز این مشکل جدی جلوگیری کند .

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار