مدیر آموزش و پرورش مراغه در حاشیه در مراسم کلنگ زنی ساخت دو باب مدرسه 18 کلاسه خیرساز با تاکید بر تخریب و بازسازی مدارس فرسوده شهرستان، گفت: آموزش و پرورش به منظور تامین فضای آموزشی مناسب برای تحصیل دانش آموزان، نیازمند مشارکت و همکاری خیران مدرسه ساز است.
کد خبر: ۸۹۸۸۵۵۹
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جلیل اسلامی افزود: در حال حاضر 10 باب از مدارس این شهرستان با ظرفیت120 کلاس فرسوده بوده و نیاز به بازسازی مجدد دارد.
وی به ساخت دو مدرسه جدید در شهرستان از سوی خیران مدرسه ساز اشاره کرد و گفت: این مدارس در منطقه پهرآباد مراغه ساخته می شوند و با بهره برداری از آنها 18 کلاس درس به فضای آموزشی شهرستان اضافه خواهد شد.
اسلامی ادامه داد: یکی از این مدارس در قالب مدرسه 6 کلاسه در زمینی به مساحت یک هزار و 500 متر مربع و زیربنای 900 مترمربع توسط جبرئیل فتحی خیر بازنشسته آموزش و پرورش احداث می شود.
وی اضافه کرد: برای احداث این مدرسه 10 میلیارد ریال توسط این خیر مدرسه ساز هزینه خواهد شد و تا مهرماه سال 98 به بهره برداری خواهد رسید.
وی همچنین با اشاره به ساخت مدرسه 12 کلاسه دیگر از سوی این خیر مدرسه ساز گفت: این مدرسه نیز در زمینی به مساحت دو هزار و 200 متر مربع و زیربنای یک هزار و 750 متر مربع و با مشارکت 20 میلیارد ریالی از سوی این خیر احداث و ظرف مدت 18 ماه بهره برداری خواهد شد.
وی اضافه کرد: خیران مدرسه ساز نقش مهمی در تامین فضاهای آموزشی مورد نیاز این شهرستان به ویژه در مناطق محروم و کمتر برخوردار داشته و دارند.

ارسال نظرات