مسئول بسیج مهندسین صنعتی چهار محال بختیاری در گفتگو با «بسیج»:

حضور مشاوران متخصص بسیجی در کنار واحدهای صنعتی/سه مشکل اصلی واحدهای صننعتی چیست؟

مختاری گفت: برخی از بسیجیان که تخصص مدیریت صنعتی دارند به عنوان مشاور در کنار واحدهای صنعتی حضور دارند.
کد خبر: ۸۹۸۸۵۷۸
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۴

پژمان مختاری، مسئول بسیج مهندسین صنعتی استان چهار محال بختیاری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج با اشاره به اهم فعالیت بسیج در زمینه حمایت و پشتیبانی از واحدهای صنعتی و شناسایی مشکلات و عارضه ها و بازاریابی آنها گفت:بسیج مهندسین صنعتی در کنار وظیفه بازار یابی برای واحد های صنعتی به احیای برخی از آنها نیز می پردازد برخی از بسیجیان که تخصص مدیریت صنعتی دارند به عنوان مشاور در کنار واحدهای صنعتی حضور دارند.لذا این بسیجسان در یک بازه 5 تا 6 ماهه در کنار واحدهای صنعتی که مشکل مدیریتی دارند حضر داشته و به آنها مشاوره می دهند. همچنین واحدهایی که در کنار مشکلات مدیریتی با مشکل تجهیزات صنعتی، فرسودگی و... مواجه هستند نیز مورد حمایت بسیج مهندسین صنعتی قرار دارند.پس از مشاوره 5 تا 6 ماهه واحدهای صنعتی به چرخه تولید برگشته و کار تولید را از سر می گیرند.

 حضور مشاوران متخصص بسیجی در کنار واحدهای صنعتی/سه مشکل اصلی واحدهای صننعتی چیست؟

وی افزود: امروز سه مشکل عمده گریبان گیر صنعت کشور شده است که از این میان می توان به مشکل بازار فروش، سرمایه در گردش و قوانین و مقررات شامل مالیات ، بیمه، دارایی و... است.اما حل مشکلات دارایی مالیات و... جز قوانین و مقررات کشوری است و دست بسیج مهندسین صنعتی نمی باشد تا بتواند در مورد آن اقدامی کند.

مسئول بسیج مهندسین صنعتی استان چهار محال بختیاری خاطرنشان کرد: در مورد سرمایه در گردش هم اغلب واحدهای صنعتی درخواست مبالغ بالایی دارند البته بسیج مهندسین صنعتی با بسیج سازندگی یک رایزنی هایی انجام داد تا برای کارگاه های کوچکی که نیاز به سرمایه در گردش کم دارند کمک مالی کند.گفتنی است اغلب این کمک ها بین 50 تا 60 میلیون تومان است  و ما ضمن هماهنگی با بسیج سازندگی واحدهای مشکل دار را معرفی کردیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار