مسئول بسیج مهندسین صنعتی چهار محال بختیاری در گفتگو با «بسیج»:
مختاری گفت: بیشترین فعالیت بسیج مهندسین صنعتی شامل حمایت از بازار فروش واحدهای صنعتی است.چون مهم ترین معضل این واحدها بحث فروش است.
کد خبر: ۸۹۸۸۵۷۹
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵

پژمان مختاری، مسئول بسیج مهندسین صنعتی استان چهار محال بختیاری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج با اشاره به اهم فعالیت بسیج در زمینه حمایت و پشتیبانی از واحدهای صنعتی و شناسایی مشکلات و عارضه ها و بازاریابی آنها گفت:بیشترین فعالیت بسیج مهندسین صنعتی شامل حمایت از  بازار فروش واحدهای صنعتی است.چون مهم ترین معضل این واحدها بحث فروش است.البته موضوع بازار فروش تنها به داخل کشور محدود نمی شود بلکه  محصولات اغلب واحدهای صنعتی برای فروش و صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس و عراق معرفی می شوند.

 بسیج برای بازار فروش واحدهای صنعتی کار می کند

وی در پاسخ به این سوال که بسیج مهندسین صنعتی با چه مکانیزمی برای واحدهای صنعتی بازار فروش تهیه می کند؟ تصریح کرد: بیشترین فعالیت بسیج مهندسین صنعتی در زمینه بازاریابی واحدهای صنعتی رایزنی است بر همین اساس پایگاه ها و واحدهای بسیج مهندسین در مناطق مختلف فعال و در ارتباط هستند این ارتباطات اغلب از طریق شبکه های اجتماعی حاصل می شود.لذا در همین ارتباطات برخی از استان های کشور اعلام نیاز می کنند تا کالایی را صادر کنند.

مسئول بسیج مهندسین صنعتی استان چهار محال بختیاری  خاطرنشان کرد: به عنوان مثال واحد آذربایجان غربی اعلام می کند که زمینه صادرات یک محصول خاص را فراهم کرده است و ما نیز آن محصول را در اختیار آنها می گذاریم.بسیج تمام واحدهای تولیدی صنعتی را که توان تولید آن محصول صادراتی را داشته باشند را تجمیع می کند تا برای محصولات آنها بازار فروش ایجاد شود.

ارسال نظرات