مسئول بسیج مهندسی صنعتی چهار محال و بختیاری در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد:

مشارکت بسیج با وزارت صنعت، نظام مهندسی معدن و شرکت های برق و گاز

مختاری گفت: بسیج مهندسین صنعتی از ظرفیت ها و توان سایر وزارت خانه و ارگان ها نیز استفاده می کند بر همین اساس ما ارتباطات خوبی با وزارت صنعت، معدن و تجارت برقرار کرده ایم.
کد خبر: ۸۹۸۸۵۸۱
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۷

پژمان مختاری، مسئول بسیج مهندسین صنعتی استان چهار محال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری  بسیج در پاسخ به این سوال که  بسیج مهندسین صنعتی استان چهارمحال و بختیاری چه تعداد مهندس تربیت و در واحدهای صنعتی مورد نیاز به کار گرفته است؟ گفت:بسیج مهندسین صنعتی از ظرفیت ها و توان سایر وزارت خانه و ارگان ها نیز استفاده می کند بر همین اساس ما ارتباطات خوبی با وزارت صنعت، معدن و تجارت برقرار کرده و یا از ظرفیت های نظام مهندسی معدن نیز بهره مند می شویم. چون تعدادی از مهندسین صنعتی در رشته زمین شناسی نیز فعالیت می کند ما با نظام مهندسی معدن ارتباطات خوبی برقرار کرده ایم.بر همین اساس ما با نظام مهندسی معدن تعامل داشته و گاهی ضمن دریافت کمک به آنها کمک می کنیم و اغلب این همکاری معطوف به شناسایی و استخراج معادن استان می شود.

 مشارکت بسیج با وزارت صنعت، نظام مهندسی معدن و شرکت های برق و گاز

مسئول بسیج مهندسین صنعتی استان چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین بسیج مهندسین صنعتی از ظرفیت شرکت برق استان استفاده می کند لذا در بحث ممیزی انرژی هم از توانمندی شرکت برق استفاده کرده و هم به انها خدمات ارائه می کنیم. شرکت گاز نیز از دیگر سازمان ها و ارگان هایی است که بسیج مهدسین صنعتی با آنها در ارتباط است.

وی با اشاره به ضربات سنگین واردات به واحدهای صنعتی تولیدی گفت: یکی از مهم ترین معضلات واحدهای صنعتی بحث واردات و قاچاق محصولات است یعنی واردات قانونی کالا در کنار قاچاق بی رویه محصولات باعث شده تا لطمات جبران ناپذیری بر پیکره واحدهای صنعتی وارد شود.جالب است بدانید بیش از 70 درصد از کالاها و محصولاتی که در استان چهارمحال بختیاری تولید می شود در همین استان به مصرف می رسد.اما اغلب این محصولات تولیدی وادراتی هستند و حتی درصد بالایی از این محصولات جزء اجناس قاچاق محسوب می شود.

ارسال نظرات