راه اندازی بزرگترین واحد گالوانیزه غرب کشور در زنجان

با حضور وزیر ورزش و جوانان در استان زنجان ، بزرگترین واحد گالوانیزه غرب کشور در این استان راه اندازی شد.
کد خبر: ۸۹۸۸۵۹۴
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مراسم افتتاح واحد گالوانیزه شمس زنجان با حضور سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، استاندار زنجان و جمعی از مدیران دستگاهها و فعالان اقتصادی استان برگزار گردید.

در این مراسم استاندار زنجان با اشاره به طرح های افتتاح شده در استان در ایام دهه فجرگفت: در دهه فجر سال جاری در استان 76 طرح تولیدی با سرمایه گذاری 218 میلیارد تومان و 26 میلیون یورو سرمایه گذاری ارزی و با اشتغالزایی 1156 شغل به بهره برداری رسیده است.

درویش امیری افزود: در 10 ماهه سال جاری با تمرکز بر فعال شدن واحد های تعطیل در استان توانستیم 8 واحد تعطیل را احیا کرده که با راه اندازی این واحدها 500 شغل جدید به میزان اشتغال حوزه صنعت استان افزوده شد.

 وی اظهار داشت: در سال جاری چند واحد بزرگ صنعتی همچون شرکت گلرنگ ، سرجین بافت و فولاد البرز ناب آرش در حال راه اندازی می باشد که پیش بینی می گردد تا پایان سال به بهره برداری برسند.

استاندار زنجان تصریح کرد: در حوزه آی تی سهم اشتغال استان 793 نفر پیش بینی شده بود که با گذشت 10 ماه از سال جاری تاکنون 886 نفر در این حوزه مشغول به کار شده اند.

درویش امیری با اشاره به سرمایه گذاری خارجی صورت گرفته در استان افزود: استان در بخش سرمایه گذاری خارجی به عنوان 5 استان اول پرجاذبه در بین استان های کشور اعلام شده است که امسال تاکنون 231 میلیون دلار برای 4 طرح با اشتغالزایی 570 نفر قرار داد بسته شده است.

استاندار گفت: در بخش صادرات امروز محصولات تولید شده در استان زنجان به بیش از 48 کشور دنیا صادر می گردد.

گفتنی است واحد گالوانیزه شمس زنجان با پوشش دهی فلزات به روش غوطه وری در روی با ظرفیت تولید سالانه 30000 تن در زنجان فعالیت خود را آغاز نمود.

این واحد با سرمایه گذاری 120 میلیارد ریال توانسته زمینه اشتغال 50 نفر را در استان فراهم نماید.

ارسال نظرات