مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: شهداسرمایه های انقلاب اسلامی هستندکه می طلبد یاد و نام آنها در جامعه احیاء شود
کد خبر: ۸۹۸۸۶۰۳
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸

عباس پالاش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدااظهار داشت: در هر سانتی متر مربع از استان محروم سیستان و بلوچستان میتوانید آثاری از خون شهدا را ببینید تا ما امروز امنیتی کامل داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه شهدا سرمایه‌های ایران اسلامی هستند، افزود: شهدا و فرهنگ شهادت طلبی بزرگترین سرمایه کشور و مهمترین عامل بازدارنده در مقابل دسیسه‌های دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: برگزاری این کنگره‌ها و یادواره‌ها به معنای تجدید میثاق با شهدا به عنوان این عامل اصلی امنیت کشور می‌باشد و از سوی دیگر این برنامه‌های نمادین موجب افزایش وحدت در جامعه می‌شود چرا که از تمامی اقوام و اقشار جامعه در این گونه مراسمات حضور داشته و حمایت نظام را مشاهده می‌کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان با اشاره به کلامی از مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت وحدت در جامعه، بیان کرد: قدرت اصلی مال مردم است و این مردم به همان گونه‌ای که انقلاب کردند از آن دفاع و نگه داری خواهند کرد، این مراسمات نیز همان قدرت مردم را به نمایش می‌گذارد و هرچه تعداد افراد بیشتری شرکت کنند و از برکات شهدا بهره‌مند شوند اثرگذاری آن بیشتر است.

وی ادامه داد: بی شک هر اقدامی انجام دهیم نخواهیم توانست حق شهدا را ادا کنیم چرا که هرچه داریم و امنیت امروز کشور حاصل جان فشانی شهداست، در هر سانتی متر مربع از استان محروم سیستان و بلوچستان میتوانید آثاری از خون شهدا را ببینید ته ما امروز امنیتی کامل داشته باشیم.

پالاش با تاکید بر اینکه دشمنان از این شهادت طلبی و ایثار هراس دارند، خاطرنشان کرد: دشمنان این انقلاب شهدا را می‌بینند و راه آنان را به خوبی می‌شناسند چرا که در تقابل با آنان است پس وقتی می‌بینند این جمعیت برای پیروی از خون شهدا و ادامه دادن راه این عزیزان آمده اند به هراس می‌افتند چرا که می‌دانند توان مقابله با ایران و ایرانی را نداشته و هیچ گاه نیز خواهد داشت.

وی با تقدیر از برگزاری کنگره ملی شهدا در سیستان و بلوچستان، اذعان داشت: در برگزاری این مراسم محوری دستگاه‌های زیادی دخیل بودند که این جای تقدیر دارد و نشان دهنده وحدت میان همه ارگان‌ها و سازمان‌های نظام دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در پایان تصریح کرد: برای برگزاری هر کنگره و مراسمی به این زیبایی و عظمت باید یک عظم ملی و بسیج همگانی باشد که این خود نیز موجب وحدت در کشور و دلسردی استکبار از نفوذ به صف‌های بهم پیوسته مردم و مسئولین خواهد شد علاوه بر اینکه آرمان‌های شهدا را برای نسل جوان بازگو کرده و موجب آشنایی نسل‌های آینده با راه و سیره شهدا خواهد شد.
ارسال نظرات