نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

صاحبان اصلی انقلاب مردم هستند

کد خبر: ۸۹۸۸۶۰۷
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه   با بیان اینکه امسال هم مردم باحضورخود نشان دادند که همیشه در صحنه هستند، گفت: زنجانی ها با حضور پرشور خود درراهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه آفریدند.

آیت الله علی خاتمی افزود: مردم همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه بودند و در صحنه‌های مختلف این امر به اثبات رسیده است.

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم  زنجان در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه را بسیار قابل‌تقدیر  است، اظهارداشت: این حضور اقتدار نظام را تثبیت کرد و شکست توطئه‌های دشمنان را در پی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان بابیان اینکه امسال هم مردم باحضورخود نشان دادند که همیشه درصحنه هستند، تصریح کرد: زنجانی‌ها با حضور پرشور خود درراهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه آفریدند.

آیت الله علی خاتمی با بیان اینکه صاحبان اصلی انقلاب مردم هستند، افزود: مردم با حضور خود در صحنه راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که همیشه  درصحنه هستند و مطیع رهبر خود هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان ابراز کرد: رسانه خارجی امروز این حضور پرشور را منعکس می‌کنند و این برای ما مایه افتخار است و باید این حضور روز به روز تقویت شود تا چشم دشمنان کور شود.ددد

ارسال نظرات
آخرین اخبار