مديرعامل ستاد ديه سيستان و بلوچستان

کنگره ملی شهداء تفسیری از شکست دشمنان بود/ تقدیر از دست اندرکاران برگزاری کنگره ملی شهداء

مديرعامل ستاد ديه سيستان و بلوچستان گفت: کنگره ملی شهدای استان شکست دشمنان در 8 سال دفاع مقدس را تداعی کرد
کد خبر: ۸۹۸۸۶۱۴
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

بامری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء سبب عزت و عظمت ملت در جهان اسلام و دنیا خواهد شدو برگزاری یادواره‌های شهداء یکی از راه‌های تحقق این مهم است.

وی با قدردانی و تشکر از برگزاری کنگره ملی شهداء توسط سپاه پاسداران، گفت: سبزپوشان قهرمان با همکاری مردم و خانواده‌های معظم شهداء و جانبازان برای نخستین بار کنگره ملی شهداء را در سیستان و بلوچستان برگزار کردند که این اقدام بسیار بزرگی است و جای تشکر دارد.

وی با بیان اینکه شهداء خدمات بسیار زیادی را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کردند، اذعان کرد: شهدای جنگ تحمیلی و مدافعان حرم از جان، مال، زندگی، زن و فرزند و تعلقات دنیوی برای دفاع از اسلام و انقلاب گذشتند و مسیر روشن این نظام را به ما نشان دادند.

بامری با بیان اینکه بدون شک اگر شهداء نبودند، قطعا امروز راه اصلی نظام را گم می‌کردیم، اظهار کرد: شهداء برای نظام برکات و دستاورد‌های زیادی داشتند و امنیت و آسایش امروز ما به برکت خون شهیدان است که باید قدردان این برکات باشیم.

وی ادامه داد: دشمنان برای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواب‌ها و نقشه‌های بسیار زیادی دیدند که با بصیرت و ولایتمداری ملت ایران هرگز این نقشه‌ها محقق نخواهد شد و این آرزو را با خود به گور خواهند برد.

مدیرعامل  ستاد دیه استان گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام برای دوستان و آیندگان، پشتوانه محکمی برای نظام و انقلاب است.

بامری با بیان اینکه همه مردم پیرو امر ولی فقیه هستند، تصریح کرد: ملت سربلند ایران اسلامی باید با وحدت و اتحاد در مسیر ولایت فقیه حرکت کنند و بیانات و فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی را سرلوحه کار و برنامه‌های خود قرار دهند.
ارسال نظرات