خبرهای داغ:
در تحلیل سخنان رییس جمهور:

تطهیر فتنه و ضد انقلاب با ۴۰۰ شاهد!!!

می توانستیم برخی ها را از قطار انقلاب پیاده نکنیم و الان وقت آن رسیده که همه را به قطار موفقیت و پیشرفت انقلاب دعوت کنیم.
کد خبر: ۸۹۸۸۶۲۳
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱

خبرگزاری بسیج قزوین: سخنان دکتر روحانی در جمع مردم تهران به مناسبت ۲۲ بهمن جالب توجه بود که از توبه حر و عاشورای مذاکرات تا تطهیر شدن افراد با ۴۰۰شاهد از عجایب تفسیر دین در خصوص انقلاب است. از آنجا که هزاران نفر در جامعه و انقلاب دانا تر و با سواد تر از مسئولان هستند که تفسیر های غلط را به درستی متوجه می شوند!
آقای رییس جمهور! می شود شما از دین برای فتنه گر ها مایه نگذارید و به جای پرداختن به حاشیه کارهای اجرایی را انجام دهید؟ اگر با شهادت ۴۰۰نفر کسی تطهیر شود واقعا دنبا و عدالتش را باید به سخره گرفت که در صحرای کربلا امام حسین را کمتر از ۱۴۰نفر تایید کردند و با تمام داشته هایشان به میدان آمدند تا در تاریخ شیعه به همگان ثابت کنند طرفداران حق همیشه اندک بودند.
 برای حق برای گرفتن باید جان و مال و آبروی خود را هزینه کنید تا بتوان در صراط مستقیم حرکت کرد. ملت ایران تنها ملتی بوده که در طول تاریخ حق طلب بوده و با انقلاب اسلامی سروری خود را بر ملت حجاز و کوفه به اثبات رساند. از نظر منطق شما نوح نبی را که شیخ الانبیا هستند تنها ۷۲ نفر بر کشتی سوارکرد و مابقی او را تایید نکردند بنابراین تکلیف حق با رای مردم نیست.شما مقبولیت را با مشروعیت اشتباه گرفتید!
تمام قوم نوح نبی او را تکذیب کردند و به سیره و روش او رای ندادند بلکه تکذیبش کردند بنابراین می توان گفت: نوح نبی مقبولیت در بین قوم خود نداشت اما با تمام مشکلات و تنفری که قومش از وی داشت نعوذو بالله از پیامبری ساقط نشد، زیرا مشروعیت را خدای متعال به انسانهای برگزیده می دهد. وقتی دم از قانون اساسی می زنید در قسم نامه ریاست جمهوری قید شده است که مقبولیت شما از رای مردم و تنفیذ حکم ریاست جمهوری و مشروعیت خود را از دست ولی زمان می گیرید.
آقای رییس جمهور می شود شما اصلا صحبت از تفسیر دین برای جناح های وابسته نکنید؟ وقتی عثمان همه را سوار قطار اسلام و انقلاب پیامبر (ص) کرد نتیجه اش شد معاویه که اسلام را از صاحبش گرفت و در حصار قصر سبز اموی گرفتار کرد.
آقای رییس جمهور قطار انقلاب در حرکت بوده وهرکسی با اهداف و نیت خاصی سوار می شود! یکی به نیت کانادا و دیگری به نیت انگلستان و هر بار که قطار انقلاب در ایستگاهی توقف می کند .مسافران همان ایستگاه پیاده می شوند و کسانیکه قصد ندارند با انقلاب همراه شوند باید در ایستگاه مورد علاقه انها مانند فتنه ۸۸ پیاده شوند.
کسانیکه با خطای راهنمایی و رانندگی سرعت غیر مجاز می روند بلافاصله متوقف.پارکینگ و اعمال قانون می شوند اما کسانیکه یک انقلاب و ملت را به سراشیبی سقوط و نابودی پیش بردند چه ترحمی می تواند به انان شوند که بر علیه رهبر انقلاب و اسلام زیاده روی کردند؟
جناب رییس جمهور! اگر تمام امت اسلام که در بین انان حافظان و قاریان قران و یا قاضی شریح ها فراوان بودند شهادت دهند که حسین طغیان کرده است و چون تمام امت بر علیه او هستند ما هرگز وارد نمی شویم و این رفراندوم و اتحاد را پس زده و در کنار حسین و امام زمان خویش تا پای جان ایستاده ایم.
وقتی به اتوبوس های مسافربری دستور می دهند مسافر بین راهی سوار نکنید برای امنیت شما و مسافران خطرناک است! اما سوار کردن افراد بین راهی نتیجه اش جاسوس هسته ای.اختلاسگران و فرار به کانادا و چپاول نفت ملی و ثروت کشور به کرسنت و ترکیه بوده است.
قطار انقلاب جای هر اجنبی و اجنبی پرست نیست که هم به دشمن مشورت تحریم ملت را دهند هم اینکه بر مناصب حکومتی تکیه بزنند و نقش اپوزیسیون را بازی کنند و برای رای آوردن امد نیوز و منافقین و شبکه های معاند به حمایت از وی برخیزند.

1002/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها