خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی اذعان کرد: راهپیمایی روز 22بهمن، راهپیمایی روز قدس و هم‌چنین انتخاباتی که حداقل هر دوسال یکبار برگزار می‌شوند همه رفراندوم‌هایی هستند که ما همواره شاهد برگزاری آن‌ها در کشور هستیم.
کد خبر: ۸۹۸۸۶۴۶
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴

علی‌اکبر قبادی کارشناس مسائل سیاسی، در گفت‌ و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون سخنان رئیس‌جمهور در سی‌ونهمین جشن پیروزی انقلاب اظهار کرد: گویا رئیس‌جمهور فراموش کرده است که ما در هر سال حداقل 2 یا 3 بار رفراندوم در کشور داریم که از لزوم برگزاری رفراندوم در راهپیمایی روز 22بهمن سخن به میان می‌آورد.
وی تبیین کرد: راهپیمایی روز 22بهمن، راهپیمایی روز قدس و هم‌چنین انتخاباتی که حداقل هر دوسال یکبار برگزار می‌شوند همه رفراندوم‌هایی هستند که ما همواره شاهد برگزاری آن‌ها در کشور هستیم.
این کارشناس مطرح کرد: حضور مردم در انتخابات بیانگر حضور مردم در صحنه‌های حساس بوده و هر رایی که مردم به کاندیدای مرود نظر خود می‌دهند در اصل رای به این نظام بوده و شعارهای مردم در راهپیمایی‌ها در حقیقت بیانگر خواسته‌های آن‌ها است.
قبادی ابراز داشت: وقتی با وجود حضور مردم در صحنه‌هایی چون راهپیمایی‌ها و انتخابات رئیس‌جمهور از لزوم برگزاری رفراندوم سخن می‌گوید بدان معنا است که ایشان این رای‌ها و حضورها را به حساب دولت می‌داند که این اشتباهی بزرگ است چراکه این حضور نه به خاطر رئیس‌جمهور و وزراء بلکه به خاطر اصل نظام بوده و مردم از دولت مطالبات بسیاری دارد.
وی با بیان این موضوع ‌که مطرح شدن موضوع رفراندوم در راهپیمایی 22بهمن توسط رئیس‌جمهور تنها شگردی برای منحرف کردن افکارعمومی و رسانه‌ها است، توضیح داد: منحرف کردن افکار عمومی و ایجاد جنگ روانی از شیوه‌های غلط و نخ‌نمایی است که این دولت پیش گرفته است و هرگاه موضوعی می‌خواهد جدی شود اذهان را به سمت موضوعات حاشیه‌ای سوق می‌دهد.
این کارشناس با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور در خصوص به جا بودن انتقاد به افراد مختلف و حتی به معصومین در دی‌ماه تصریح کرد: در دی‌ماه نیز دست‌های پشت پرده و اتاق فکر دولت برای منحرف کردن اذهان عمومی از موضوعاتی چون بودجه سال جدید و اختلاسات وزارت نفت از این شیوه استفاده کرده و با بیان انتقاد به معصوم جنگی روانی را به راه انداخت و اذهان را به سمت دیگری معطوف کرد.
قبادی تشریح کرد: خوشبختانه امروز مردم و رسانه‌ها آگاه و هوشیار بوده و می‌دانند این موضوعات تنها شگردهای تبلیغاتی دشمن برای منحرف کردن اذهان مردم از موضوعاتی چون اشتغال، مسائل معیشتی، اختلافات طبقاتی، مبارزه با فساد اقتصادی و اختلاس می‌باشد.
وی خاطرنشان کرد: دولت و مجلس می‌بایست با همکاری قوه قضائیه در صدد رفع مشکلات مردم برآیند و بدانند با فرافکنی نمی‌توانند ذهن ما را از مطالبات به حقمان منحرف کرده و از مسئولیت محول شده فرار کنند.
این کارشناس ضمن اشاره به سخنان رئیس‌جمهور در راهپیمایی 22 بهمن گفت: همه افراد سوار بر قطار انقلاب بوده‌اند ولی متاسفانه در ادامه مسیر عده‌ای به خاطر حب دنیا و زد و بندهای اقتصادی از این قطار پیاده شده و در ایتگاه جا ماندند وگرنه قطار انقلاب قطاری نیست که کسی را جا بگذارد.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها