خبرهای داغ:
فرمانده بسیج ادارات استان همدان:

امام خمینی(ره) با انقلاب الهی خود دنیا را دچار تحول کرد

فرمانده بسیج ادارات استان همدان گفت: امام خمینی(ره) با انقلاب الهی خود دنیا را دچار تحول و همه را از خواب غفلت بیدار کرد و راهی را برای آنان مشخص کرد که هیچ گاه نظیر آن را تا آن موقع شاهد نبودیم.
کد خبر: ۸۹۸۸۶۴۹
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

امام خمینی(ره) با انقلاب الهی خود دنیا را دچار تحول کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، احد امیری در جمع بسیجیان سازمان هواشناسی استان همدان با اشاره به نحوه شکل‌گیری و پیدایش انقلاب اسلامی ایران همراهی و هم‌نوایی با یکدیگر را راز پیروزی دانست و اتکا به خداوند و هوشیاری و پیروی از ولایت را راهبرد اساسی و نقطه قوت برشمرد.

وی افزود: وابستگی سیاسی رژیم پهلوی به غرب و نداشتن استقلال سیاسی امری است که بر هیچ صاحب نظر سیاسی پوشیده نبود.

فرمانده بسیج ادارات استان همدان ادامه داد: نیت و مصادیق و جلوه های گوناگونی از آن را می‌توان در تبعیت رژیم پهلوی از سیاست‌های غرب در راستای اخذ موافقت اربابان خود برای تصمیمات کلان کشوری تعیین مقامات رژیم از سوی آمریکا و سرسپردگی مقامات کشور به غرب و آمریکا مشاهده کرد.

وی تصریح کرد: مرور داستان غم انگیز برخی از مظاهر وابستگی پهلوی به غرب مانند کاپیتولاسیون، کودتای 28 مرداد، کودتای نقاب جدایی بحرین از ایران هنوز هم برای ما رنج‌آور است.

امیری ابراز داشت: شاه این مملکت به حدی بی‌کفایت و ناکارآمد بود که تن به هر خفت و خواری می‌داد تا دل آمریکایی‌ها از او شادمان شود تا جایی که در این دوره پهلوی روسای جمهور سه کشور آمریکا و انگلیس و روسیه به خود اجازه می دهند تا بدون هماهنگی و اطلاع دولت وارد تهران شوند و جلسه برگزار کنند.

وی افزود: امام خمینی(ره) با انقلاب الهی خود دنیا را دچار تحول و همه را از خواب غفلت بیدار کرد و راهی را برای آنان مشخص کرد که هیچ گاه نظیر آن را تا آن موقع شاهد نبودیم.

فرمانده بسیج ادارات استان همدان تصریح کرد: امام خمینی(ره) حکومت مستضعفان و مظلومان را راه‌اندازی کرد و طرحی جدید را در جغرافیای ایران در انداخت.

وی عنوان کرد: امروز پیشرفت‌های حیرت‌انگیز این مرز و بوم چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند و دل هر مسلمانی را شاد و خاطرات ما را مکدر ساخته است.

امیری یادآور شد: این قدرت آسمانی امام راحل عظیم الشان، معمار کبیر انقلاب اسلامی بزرگ بیدار گر قرن حاضر است که ما بر سفره آن مهمان هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار