خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا اذعان کرد: امروز جبهه کفر در یک قدمی نابودی و ما در یک قدمی پیروزی قرار داریم ولی متاسفانه عده‌ای با به راه اندازی اغتشاشاتی چون اغتشاشات دی ماه می‌خواهند ما را از خیمه استکبارجهانی دور کرده و به خودمان مشغول کنند لذا باید هوشیار بود.
کد خبر: ۸۹۸۸۶۵۰
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸

سرگرد امیری نژاد مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، با توجه به بیانات رهبر انقلاب در دیدار خود با همافران و اشاره به ماجرای جنگ صفین اظهار کرد: امروز همچون جنگ صفین است که مالک اشترها به ادامه مبارزه اصرار می‌ورزند و عده‌ای با به نیزه زدن قرآن ها و محاصره خانه امام علی(ع) خواهان پایان مبارزه هستند.
وی اضافه کرد: امروز جبهه کفر در یک قدمی نابودی و ما در یک قدمی پیروزی قرار داریم ولی متاسفانه عده‌ای با به راه اندازی اغتشاشاتی چون اغتشاشات دی ماه می‌خواهند ما را از خیمه استکبارجهانی دور کرده و به خودمان مشغول کنند لذا باید هوشیار بود.
این مسئول با اشاره به سخن نماینده آمریکا در سازمان ملل تصریح کرد: نماینده آمریکا ابراز داشته اجازه نخواهند داد که ما 40 سالگی انقلاب را جشن بگیریم لذا جشن فردا همانطور که رهبر انقلاب فرموده‌اند بسیار باشکوه‌تر برگزار خواهد شد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا توضیح داد: ما در طول تاریخ شاهد سه انقلاب بزرگ در جهان بودیم که از این میان انقلاب کبیر فرانسه رویکردی سیاسی و انقلاب مردم روسیه انقلابی اقتصادی و برای تحقق برابری و عدالت بوده است ولی انقلاب جمهوری اسلامی رویکردی فرهنگی و معنوی داشته است.
امیری‌نژاد تبیین کرد: انقلاب ما انقلابی بسیار بزرگ بود و فردا ما 40 سالگی انقلاب را که نشان از صلابت، سربلندی و قدرت انقلاب اسلامی و بازه جدیدی از زندگی انقلاب است را با شکوهی هر چه بیشتر جشن خواهیم گرفت.
وی با اشاره به توطئه‌های غرب برای سرنگونی ما مطرح کرد: غرب برای فروپاشی هر نظام و انقلابی 20 شاخصه مختلف دارد که در صورت پیاده کردن 3 و یا 4 تای آن شاخصه‌ها در منطقه به هدف خود خواهد رسید ولی امروز ما شاهد آنیم که علیرغم پیاده کردن هر 20 شاخصه در ایران اسلامی، هنوز نتوانسته سبب نابودی این انقلاب شود.
این مسئول در خاتمه متذکر شد: انقلاب اسلامی در طول این چهل سالی که از عمرش می‌گذرد توانسته است تمام فتنه‌ها و توطئه‌ها را در منطقه نابود کند و ما تکاپو و زدگی پرشور این انقلاب 49 ساله را در راهپیمایی بزرگ روز 22بهمن خواهیم دید.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها