رئیس هیئت وزنه برداری:

ترویج منش پهلوانی در ورزشکاران از رویکرد اصلی هیئت وزنه برداری استان است

تقویت و ترویج منش پهلوانی در ورزشکاران، ایجاد فضای سالم رقابتی توأم با احترام و میدان دادن به جوانان و احترام به پیشکسوتان، استعدادیابی از رویکرد اصلی در 4 سال گذشته در هیئت وزنه برداری استان زنجان می باشد.
کد خبر: ۸۹۸۸۶۵۲
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس هیئت وزنه برداری استان  تنها کاندیدای مجمع انتخاباتی استان ضمن ارائه ی گزارش عملکرد 4 ساله به اعلام برنامه های 4 سال آینده پرداخت.

امیدی با اشاره به اینکه 4 رویکرد اصلی در 4 سال گذشته در هیئت وزنه برداری استان دنبال شده است، افزود: تقویت و ترویج منش پهلوانی در ورزشکاران، ایجاد فضای سالم رقابتی توأم با احترام و میدان دادن به جوانان و احترام به پیشکسوتان، استعدادیابی، آموزش و کار علمی، ایجاد فضای سالم رقابتی بین شهرستان ها از رویکرد اصلی در 4 سال گذشته در هیئت وزنه برداری استان زنجان می باشد.

وی اظهار داشت: برگزاری لیگ متمرکز برای اولین بار در استان، نمود عینی از ایجاد  فضای سالم رقابتی بین شهرستان ها می باشد.

رئیس هیئت وزنه برداری استان تصریح کرد: 53 مدال رنگی ملی و بین المللی در 4 سال گذشته حاصل تلاش وزنه برداران زنجانی بوده است که امیدواریم در سال های آینده نوجوانان زنجانی را در رده ی بزرگسالان  از اعضای تیم ملی و مدال آوران آسیایی جهانی و المپیکی ببینیم.

امیدی گفت: امیر عزیزی و حسین سلطانی از نوجوانان آتیه دار وزنه برداری استان هستند که دارای مدال جهانی می باشند.

وی اظهار داشت: در مربیگری پیشرفت چشمگیری در این 4 سال حاصل شده است و مربیان در درجه های مختلف تربیت وبرخی ارتقاء یافته اند ودر بخش بانوان نیز مربیان بسیار خوبی تربیت شده و مدارک لازم را أخذ کرده اند.

رئیس هیئت وزنه برداری استان افزود: در داوری نیز با برگزاری دوره های مختلف از جمله دوره های دانش افزایی در درجه های مختلف درخشش فوق العاده ای داشتیم و تنها در سال 96 24 داور در سطح درجه 3 تربیت کرده ایم.

وی اظهار داشت: فعالیت های فرهنگی گسترده ای در هیئت ورزنه برداری انجام شده است که بخشی از آن ها شامل امورات مربوط به خیریه و  مسائل زیست محیطی بوده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار