دبیر اجرایی مسابقات رباتیک و خلاقیت و نوآوری دانش‌آموزی لرستان:
دبیر اجرایی مسابقات رباتیک و خلاقیت و نوآوری دانش‌آموزی لرستان گفت: 26 بهمن سال جاری مسابقات رباتیک در سطح دانش‌آموزی و با حضور دانش‌‎ آموزان تمامی مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۸۶۵۵
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، دانیا دولت ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مسابقات رباتیک و خلاقیت و نوآوری دانش‌آموزی در استان برگزار می‌شود، گفت: 26 بهمن سال جاری مسابقات رباتیک در سطح دانش‌آموزی و با حضور دانش‌‎ آموزان  تمامی مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود.

 وی افزود: این مسابقات در رشته‌های مختلف ربات جنگجو، ربات مسیریاب، ربات حل ماز، ربات پرنده، نجات تخم‌مرغ و خلاقیت و نوآوری در محل سالن ورزشی دبیرستان دخترانه خدیجه کبری (س) ناحیه 2 شهرستان خرم‌آباد برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی این مسابقات عنوان کرد: قوانین و مقررات وضع‌شده برای این مسابقات با توجه به شرایط سنی شرکت‌کنندگان متفاوت بوده و برای هر رشته قوانین جداگانه‌ای در سطح دانش‌آموزی تدوین‌شده است.

وی بابیان اینکه هدف اصلی از برگزاری این دوره از مسابقات رشد و شکوفایی خلاقیت و بالاترین سطح علمی دانش‌آموزان استان بوده گفت: این مسابقات ضمن تقویت روحیه تیمی، آشنایی با فناوری‌های روز دنیا در حوزه رباتیک و کاربرد آن در حل مسائل مختلف نیز مدنظر بوده است.

دولت در رابطه با نحوه برگزاری مسابقات گفت: در این دوره از مسابقات آموزش‌وپرورش ناحیه 2 خرم‌آباد، با همکاری پژوهش سرای دانش‌آموزی و شرکت هوشمان الکترونیک برگزارکنندگان این مسابقات بوده که در این راه مجتمع فرهنگی دیجیتال فجر با مرکز رشد واحدهای فناور جهاد دانشگاهی لرستان هم همکاری داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه آخرین‌مهلت ثبت‌نام در این مسابقات 23 بهمن بوده که تاکنون 30 تیم ثبت‌نام کرده‌اند، عنوان کرد: با توجه به استقبال دانش آموزان مهلت ثبت‌نام تمدید شد و علاقه‌مندان توانند جهت کسب اطلاع بیشتر به دفتر شرکت هوشمان الکترونیک به آدرس خرم‌آباد، میدان 22 بهمن، کوی جهادگران، نبش خیابان صدرا، مرکز رشد واحدهای فناور جهاد دانشگاهی لرستان یا به وبلاگ مسابقات به آدرس hooshmaancup.blogfa.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات