مدیر عامل بانک شهر با تاکید بر اینکه در طی سال های گذشته هیچگاه از نقش خود در توسعه و آبادانی شهرها و بخصوص شهرهای کوچک کشورمان غافل نبوده ایم، گفت: بانک شهر، متعلق به تمامی شهروندان است.
کد خبر: ۸۹۸۸۶۶۴
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمد پورزرندی شب گذشته با حضور در بخش گفت‌وگوی ویژه برنامه " تهران 20 " ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان شهرهای کوچک و کلان شهرها را ‌، ماموریت اصلی بانک شهر عنوان کرد و گفت: خوشبختانه برای تحقق این امر ، از همه توان خود استفاده کرده و خواهیم کرد.
مدیر عامل بانک شهر با بیان اینکه طی چند سال اخیر، 30هزار میلیارد تومان در خصوص توسعه شهری سرمایه‌گذاری کرده ایم، خاطرنشان کرد : نیمی از این رقم در راستای توسعه حمل و نقل عمومی و نیمی دیگر در پروژه‌های زیرساختی شهرها سرمایه گذاری شده است.
پورزرندی ادامه داد: امروز بیش از 70 درصد مردم کشوردر شهرها زندگی می کنند که این موضوع مسئولیت شهرداری‌ها و بانک شهر را برای آبادانی شهرها و ایجاد رفاه شهروندان سنگین تر می کند.
مدیرعامل بانک شهر در بخش دیگری از این گفت‌وگو در پاسخ به سئوال مجری برنامه نسبت به عملکرد بانک شهر در خصوص اشتغالزایی گفت: با توجه به نقش بانک شهر در کمک به اجرا و تکمیل خطوط شش، هفت و هشت مترو تهران ، سایر کلان شهرها و ادامه بزرگراه شهید همت ، باید گفت با کمک این بانک درحال حاضر بالغ بر 50 هزار نفر مشغول به کار شده‌اند؛ شاید اگر تامین منابع از سوی این بانک صورت نمی‌گرفت، چنین شرایطی نیز محقق نمی‌شد.
پورزرندی در ادامه به توجه بانک شهر به موضوع بانکداری الکترونیکی به عنوان یکی از مهمترین وجوه تمایز این بانک با دیگر بانک‌های کشور اشاره کرد و اظهار داشت: بانک شهر تلاش کرده است اقدامات گسترده‌ای در زمینه هوشمندسازی شهرها انجام دهد که نمود این اتفاق را در شهرهای تبریز، همدان و شیراز در حوزه حمل و نقل عمومی شاهد هستیم.
وی در پایان این گفت‌وگو از اهمیت اقتصاد شهری و وجود ظرفیت‌های متعدد در شهرهای ایران با توجه به وجود 70 درصد جمعیت مردم ایران در شهرهای کشور یاد کرد و اظهار داشت: براساس سیاست‌گذاری‌های هیئت مدیره این بانک، صد درصد منابع سپرده‌گذاران بانک شهر در هر شهر، در همان شهر و در راستای توسعه شهری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

ارسال نظرات