خبرهای داغ:
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اولین واکنش به شدت گرفتن تنش‌ها میان این رژیم با دولت سوریه گفت: «الان وقت گاز گرفتن است نه پارس کردن و ما محکم گاز خواهیم گرفت.»
کد خبر: ۸۹۸۸۶۷۳
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،  «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از عملکرد روز شنبه این رژیم مبنی بر حمله هوایی به اهدافی در منطقه مرکزی سوریه، تمجید کرد و مدعی شد صهیونیست‌ها در این زمینه مصمم عمل کرده‌اند.

لیبرمن همچنین گفت «هیچ محدودیتی وجود ندارد، ما هیچ محدودیتی را قبول نمی‌کنیم. ما مصمم اقدام کردیم و به هر تحریکی پاسخ دادیم. به دفاع از منافع امنیتی حیاتی خود ادامه می‌دهیم».

وزیر جنگ اسرائیل در ادامه با توضیح یک ضرب المثل گفت «زمان پارس کردن نیست، زمان گاز گرفتن است. ما به سختی گاز گرفته شدیم، امیدوارم مجبور به انجام آن نباشیم».

وی این سخنان را در شهری در 5 کیلومتری جنوب لبنان بیان داشت. رژیم صهیونیستی مدعی است که روز شنبه یک پهپاد ایرانی از سوریه وارد بلندی‌های جولان اشغالی شده و هدف یک بالگرد اسرائیلی قرار گرفته است.

 

در پی این حادثه، جنگنده‌های اسرائیلی با ورود به حریم هوایی سوریه، مناطقی را هدف قرار داده‌اند. در جریان این عملیات یک جنگنده اف-16 اسرائیل هدف پدافند هوایی ارتش سوریه قرار گرفته و ساقط شد.

یک مقام اسرائیلی تایید کرد که جنگنده این رژیم پس از عملیات در سوریه، هدف اصابت موشک پدافند هوایی سوریه قرار گرفته و سرنگون شد. این اولین بار از سال 1982 است که اسرائیل تایید می‌کند که یک جنگنده‌اش هدف سامانه دفاعی سوریه قرار گرفته است. رسانه‌های رژیم صهیونیستی این حادثه را «ضربه‌ای به اعتبار و ابهت» نیروی هوایی اسرائیل توصیف کرده‌اند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی درپی این حادثه مدعی شد: «سوری‌ها و ایرانی‌ها دارند با آتش بازی می‌کنند. البته ما خواهان تشدید تنش نیستیم. آنهایی که علیه ما اقدام کردند، بهای سنگینی خواهند داد».

ارسال نظرات
پر بیننده ها