خبرهای داغ:
مشاور عالی نظامی ستاد  فرمانده کل قوا گفت: فلاورجان با تقدیم 1300 شهید از ابتدای پیروزی انقلاب و تقدیم ۳۴ سردار و پنج فرمانده گردان خط شکن ، به شهرستان شهدای خط شکن شهره است.
کد خبر: ۸۹۸۸۶۷۹
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسج ازفلاورجان، سردار قربانی در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در جمع مردم  با تبریک این روز به همه ملت ایران و دوستداران انقلاب اسلامی در همه جهان، اظهار کرد: خداوند را شاکرم که  توفیق حضور در جمع شما همرزمان عزیز و مردم شهر فلاورجان را  نصیبم کرد .

قربانی در ادامه گفت: علاوه بر پیروزی ملت در ۲۲ بهمن ماه ، در سال ۶۴ و در عملیات والفجر هشت در منطقه ی فاو با جانفشانی ها و رشادت های رزمندگان پیروزی بزرگ دیگری را نصیبمان کرد.

وی با اشاره به بی کفایتی سلسله ی شاهنشاهی بیان کرد: از رودخانه ی سن تا الجزایر همه جز ایران بود . ولی بخاطر سو مدیریت شاهان بخش هایی از کشور جدا شد در زمان رضاخان منطقه ی آرارات در طول  سفر یک ماهه به ترکیه و طی یک رفراندوم سیاسی بحرین از کشورمان جدا شد.

مشاور عالی نظامی ستاد  فرمانده کل قوا با بیان اینکه دشمنان با هر دسیسه‌ای به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند، گفت: تقسیم کشور در دستور کار کشورهای غربی و اروپایی بود ولی به واسطه ی پیروزی انقلاب اسلامی تمام نقشه های انها بر ملا شد و هم اکنون تمام اسناد نیز در مرکز اسناد ساواک موجود می باشد.

وی تأکید کرد: ارتش، نیروی هوایی، هوانیروز در جنگ تحمیلی قدرتمندانه وارد میدان شد و نیروهای بعثی را در همان ابادان و خرمشهر سرکوب کرد و ارزوی تصرف یک هفته ای تهران را بر دل صدام گذاشت.

سردار قربانی در ادامه بیان کرد:  فلاورجان با تقدیم 1300 شهید از ابتدای پیروزی انقلاب و تقدیم ۳۴ سردار و پنج فرمانده گردان خط شکن ، به شهرستان شهدای خط شکن شهره است .

وی در پایان خطاب به مردم شهید پرور فلاورجان گفت: مراقب زندگی، کشور قران و دین اسلام باشید زیراکه این انقلاب ساده بدست نیامده است .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها