مسئول بسیج اصناف استان قم گفت: با مشارکت اتاق اصناف و بازاریان قم توانستیم 50 کانکس را برای مردم زلزله زده شهرک معصومیه سرپل ذهاب آماده و ارسال کنیم.
کد خبر: ۸۹۸۸۷۳۲
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۰

ابوالقاسم زینی‌وند مسئول بسیج اصناف استان قم در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: بسیج اصناف قم هم اکنون طرح های ابلاغی از سوی سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور همچون طرح آموزشی فقه بازار را پیگیری می کند.

وی ادامه داد: فقه بازار در واقع یک کارگاه آموزشی است که کسبه بازار برای اخذ مجوز باید در این کارگاه، 6 ساعت آموزش ببینید تا با اصول و مبانی اقتصاد اسلامی آشنا شوند؛ البته استقابل خوبی هم از سوی کسبه بازار از این طرح صورت گرفته و به لطف خداوند تحولات مثبتی هم در کسب و کار بازاریان نمایان شده است.

مسئول بسیج اصناف استان با اشاره به تلاش این قشر در جهت ترویج خرید اجناس ایرانی، گفت: ما جلساتی با اتاق اصناف استان قم داشتیم و زمینه های ترویج کالای ایرانی را مورد بررسی قرار داده ایم. قرار است در ادامه با همراه شدن اتحادیه های اصناف، کار اثرگذاری در زمینه ترویج فرهنگ خرید کالای ایرانی انجام دهیم.

وی به فعالیت های بسیج اصناف قم در مناطق زلزله زده غرب کشور نیز اشاره کرد و افزود: با مشارکت اتاق اصناف و بازاریان قم توانستیم 50 کانکس را برای مردم زلزله زده شهرک معصومیه سرپل ذهاب آماده و ارسال کنیم.

ارسال نظرات