مسئول روابط عمومی سپاه استان البرز با اشاره به حضور میلیونی مردم در راهپیمایی امسال گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال یکی از فوق‌العاده‌ترین و پرجمعیت‌ترین راهپیمایی‌های سالروز پیروزی انقلاب بود.
کد خبر: ۸۹۸۸۷۳۶
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج و به نقل از روابط عمومی سپاه استان البرز ، سرگرد پاسدار مجتبی عبدالملکی مسئول روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ظهر امروز در بازدید از بخش‌های مختلف دفتر خبرگزاری فارس در استان البرز اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیرشان فرمودند، 22 بهمن امسال بسیار تماشایی و دلپذیر است.

حضور باشکوه مردم امسال بی‌نظیرترین راهپیمایی ۲۲ بهمن را رقم زد

وی درباره نقش مردم در پیشرفت و اعتلای انقلاب اسلامی گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بر پایه ایمان،حرکت و شور ملت درست شد و بر همان اساس نیز استوار ماند و ادامه یافت.

عبدالملکی همچنین اظهار کرد: این راهپیمایی نماد همان یکپارچگی میان مردم محسوب می‌شود؛ ضمن اینکه چیزی بیش از یک جشن برای پیروزی یک ملت در آن شاهد هستیم و آن هم یکپارچگی و همدلی است.

مسئول روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز افزود: متاسفانه برخی جریانات سیاسی می‌خواهند که خواسته‌ها و مسائل خود را بر خواسته‌های ملت تحمیل کنند. این افراد اگر بین یک جریانات کوچکی اختلافی پیدا شد ان را به ملت نسبت می‌دهند اما ملت به اینها هیچ اهمیتی  نمی‌دهند.

سرگرد پاسدار عبدالملکی تصریح کرد: امروز یک قشری تمام تلاش خود را برای ایجاد یاس در دل ملت ایران به کار گرفته، پایگاه داخلی دارند  و از خارج هدایت می‌شوند و همه تلاششان این است که باورهای مردم را تحت تأثیر قرار دهند و همه امیدهای آن‌ها را تبدیل به یاس کنند.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی  و اساسی خبرگزاری‌های همراه نظام و انقلاب  از بین بردن یاس و توسعه امید در جامعه است و بزرگ‌ترین خیانتی که به یک ملت می‌توان کرد از بین بردن امید در دل مردم  است بنابراین انتظاری که مردم ایران از همه رسانه‌های خبری دارند، توسعه فرهنگ امید و نشاط در جامعه است که امروز در اقصا نقاط کشور شاهد توسعه آن هستیم.

عبدالملکی خاطر نشان کرد: مطمئناً دشمنان ایران اسلامی لحظه به لحظه این حضور و وحدت مردم را رصد می‌کنند و همین نقطه ناامیدی و یأس دشمن است.

مسئول روابط عمومی سپاه استان البرز ضمن بازدید از بخش‌های مختلف دفتر خبرگزاری فارس در استان البرز ، از نزدیک در جریان روند و تولید و انتشار اخبار در این خبرگزاری قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها