مدیر عامل بانک قوامین به مناسبت ایام الله دهه ی فجر پیام تبریک گفت.
کد خبر: ۸۹۸۸۷۷۳
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵

 


به نام يزدان بخشاينده 

دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، مطلع فجر اسلام حقیقی و نقطه عطفی با شکوه، در تاریخ مجاهدت های دلیرانه ملت بزرگ ایران علیه ظلم و بی عدالتی طاغوت و طاغوتیان است؛ سرآغاز استقرار انقلابی الهی که با تأسي از حماسه عظیم حسینی، رهبری امام خمینی (ره) و پشتوانه خون پاک شهدا، سعادت و تکامل فردی و اجتماعی را هدف نهایی خود قرار داده و علیرغم هجمه های سنگین و مداوم، همچنان عالمانه از میراث گرانقدر خود پاسداری می نمايد. 

بر همه ماست که بي منت قدردان خون راه متعالي شهداي انقلاب اسلامي باشیم و برای بالندگی و سيادت بیش از پیش ارزش های نظام و انقلاب که اکنون تحت زعامت و رهبری عالمانه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) عرصه های نوینی در جهان اسلام و نظام بین الملل گشوده است، کوشا بوده و تلاشي جهادگونه عرضه نماييم. 

بی تردید كاركنان وظيفه شناس و ولايتمدار بانك قوامين ، دست در دست مردم مؤمن و انقلابی امسال نیز به سان سال های گذشته، حضوری پرشور و آگاهانه در برنامه های دهه مبارک فجر به ویژه راهپیمایی یوم الله بيست و دوم بهمن داشته و ضمن تجدید میثاق دوباره با آرمان های امام راحل، بیعتی مجدد با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی خواهند داشت. انشاء الله ... 

و من الله التوفيق 

مديرعامل بانك قوامين 

غلامحسن تقي نتاج

ارسال نظرات