به مناسبت ایام الله دهه فجر، از کارگران بازنشسته و بسیجی نساجی سیدالشهدا (علیه السلام) اردکان تجلیل شد.
کد خبر: ۸۹۸۸۷۷۹
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، در مراسمی که با حضور فرمانده حوزه بسیج کارگری، مدیر عامل و جمعی از مسئولان کارخانجات نساجی سیدالشهدا (علیه السلام) اردکان برگزار شد از 50 نفر از کارگران و بسیجیان این واحد تولیدی که اخیراً به افتخار بازنشستگی نائل شده اند با اهداء لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.
حجت الاسلام کمال مروتی در این مراسم ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی توانست دین را در جامعه ما حاکم کند و ما باید در راه گسترش این حکومت دینی تلاش کنیم.
وی با تجلیل از ایثار و فداکاری شهداء و ایثارگران اظهار داشت: امنیتی که امروز در کشور ما وجود دارد مرهون خون این شهداء و استقامت مبارزان دوران انقلاب و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم است و ما باید قدردان این نعمت امنیت باشیم.
مدیر عامل کارخانجات نساجی سیدالشهدا (علیه السلام) اردکان نیز در سخنان کوتاهی با اشاره به وضعیت اقتصادی و معیشتی کشور در زمان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امروز با همه مشکلاتی که وجود دارد اصلاً با آن دوران قابل قیاس نیست.
وی با اشاره به اینکه دشمنان ما متوجه شده اند که از راه نظامی نمی توانند به ایران ضربه بزنند افزود: امروز موضوع اقتصاد در دنیا به جنگ تبدیل شده است و ما باید تلاش کنیم که در این جنگ هم پیروز بشویم.
عبداله حمزه لو ضمن تشکر و قدردانی از تلاش های کارگران این مجموعه در رونق اقتصادی شهرستان، ابراز امیدواری کرد که بازنشستگان محترم در ادامه مسیر زندگی خود موفق و سربلند باشند.
ارسال نظرات