مسئول کانون بسیج رسانه اردکان گفت:راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده اقتدار و انسجام ملت ایران در دفاع از آرمان‌های انقلاب بود.
کد خبر: ۸۹۸۸۷۸۴
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان اردکان در پیامی از حضور حماسی مردم انقلابی و ولایتمدار اینشهرستاندر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمنتشکر و قدردانی کرد.
متن پیام به این شرح است.
بسم الله الرحمن الرحیم
بار دیگر در یوم الله ۲۲ بهمن، پیام انقلاب اسلامی در گوش جهانیان طنین انداز شد و نور امید را در دل مظلومان عالم تاباند. این راهپیمایی حماسی، اوج اقتدار و انسجام ملت ایران را در دفاع از ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب اسلامی به رخ جهانیان کشید.
این حرکت عظیم شما مردم عزیز دارای پیام‌های متعددی برای سردمداران کفر جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکاربود و با این حماسه بزرگ ثابت کردید که در دفاع از اسلام و ایران عزیز و در مقابله با زیاده خواهی‌های استکبار جهانی همچون گذشته دوشادوش مردم وفادار سایر شهر‌های ایران اسلامی همواره در صحنه حاضر بوده و در حفظ و صیانت از دستاوردهاو ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی کوتاهی نخواهید کرد.
شهرستان اردکان در بیست و دوم بهمن ماه خوش درخشید و باز هم شاهد حضور حماسی و غیرتمندانه مردم ولایتمدار برای تجدید بیعت با آرمان‌های اسلام و انقلاب و مقام عظمای ولایت بود.
ضمن تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از همه شرکت کنندگان در این حماسه که با حضورآگاهانه خود همبستگی و وحدت ملی را به نمایش گذاشتند تشکر و قدردانی می‌نماییم.
والسلام
عبدالله مروتی
مسئول کانون بسیج رسانه اردکان
ارسال نظرات