بر اساس حکمی از سوی مهندس جهرودی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مهندس غلامحسن جواهرپور به عنوان مدیرعامل شرکت رادیاتور ایران منصوب شد.   
کد خبر: ۸۹۸۸۸۰۵
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از سایپا نیوز؛ در مراسم تودیع و معارفه  مدیران عامل سابق و جدید شرکت رادیاتور ایران مهندس جهرودی مدیرعامل سایپا گفت: تفکر جدید باعث رشد و پویایی سازمان می شود و نیاز است با ایجاد فضای جدید و شناخت پتانسیل های موجود در راستای اهداف سازمان گام برداریم.

وی افزود: تغییرات در سطوح مدیریتی علاوه بر تحرک موجب رشد و بالندگی سازمان می شود که خوشبختانه با وجود نیروی متخصص و کارا در گروه سایپا امکان رسیدن به سطح قابل قبول و در خور شان سایپا به خوبی وجود دارد.

وی افزود: با توجه به فضای رقابتی که در بین شرکت های سازنده رادیاتور وجود دارد نیاز است با یک نگاه جدید و عملیاتی در زمینه افزایش بازار صادراتی و داخلی اقدامات مهمی صورت گیرد و همچنین  با همدلی، خرد جمعی و انضباط مالی  می توان شرکت ایران رادیاتور را در بین رقبای داخلی و منطقه ای پیشتاز کرد.

جهرودی خاطر نشان کرد: کاهش قیمت تمام شده محصول باید در دستور کار قرار گیرد تا علاوه بر افرایش کیفیت امکان کسب سهم بازار داخلی و منطقه ای به وجود آید و در این مسیر باید از همه مزیت ها و پتانسیل های موجود در راستای ارتقاء و رشد شرکت بهره برد .

وی افزود: سال آینده با پیاده سازی و اجرا یی کردن طرح های جدید مطمئناً شاهد رشد سهام شرکت رادیاتور ایران خواهیم بود.

وی گفت: امیدوارم در این بازار رقابتی با ارائه راهکارهای لازم شرکت رادیاتور ایران بیش از پیش در مسیر رشد و تعالی قرار گیرد.

در ادامه مهندس غلامحسن جواهر پور مدیرعامل رادیاتور ایران ضمن قدردانی از زحمات مهندس کمیزی گفت: امیدوارم با همکاری و همفکری تمامی ارکان مجموعه  شاهد پیاده سازی پروژه های خوب در شرکت رادیاتور ایران باشیم و بتوانیم روز به روز جایگاه این شرکت را بهبود بخشیم.

شایان ذکر است مدیرعامل جدید شرکت رادیاتور ایران دانش آموخته مهندسی فلزات از دانشگاه صنعتی شریف است و سوابقی چون مدیر کارخانه شرکت شتابکار، مدیرعامل شرکت آذر شرق، مدیر تولید شرکت یاتاقان بوش ایران، مدیر کارخانه شرکت ریخته گری آلمینیوم ایران خودرو و مدیر پروژه شرکت موحدین را در کارنامه خود دارد.

ارسال نظرات