مسئول بسیج دانشجویی سپاه آذربایجان شرقی در آیین تکریم و معارفه مسئول جدید بسیج دانشجویی شهید صیاد شیرازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، از حضور عده ای غربزده در دانشگاه گلایه کرد و گفت: آن ها نمی خواهند واقعیت های آشکار دشمنی های آمریکا علیه کشور را بپذیرند و می گویند: امریکا چه کار کرده که شما دست از سر آن بر نمی دارید.
کد خبر: ۸۹۸۸۸۰۶
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳

   به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عبدالله شادی افزود: افرادی در برخی دانشگاه های ما نفوذ کرده اند که مدافع امریکا بوده و بر ما خرده گرفته و می گویند، امریکا چه کار کرده که شما دست از سر آن بر نمی دارید. شاید بر این واقف نیستند که همه جریانات و توطئه ها بر علیه کشور ما، به سرکردگی امریکا و اسرائیل است.

   وی با بیان اینکه آن ها نمی خواهند دستکش مخملینی که استکبار جهانی به دستش کرده بود و نمی گذاشت آن پنجه فولادی در چشم بعضی ها دیده شود را ببینند عنوان کرد: به لطف و عنایات خداوند متعال، آن هایی که با دستان خود دشمنانی همچون داعش را برای ما به وجود آوردند همان دشمنان، امروز بلای جان خودشان شده اند.

عده ای نمی خواهند واقعیت آشکار دشمنی امریکا را بپذیرند

شادی داعش را یک جورسومه فساد و تباهی ساخته دست آمریکا در منطقه دانست و با تاکید بر اینکه همین داعش، طبل رسوایی آمریکا را به صدا درآورد، افزود: اکنون زمان آن رسیده که متحد و یکدل شده و از دو رویی ها کناره بگیریم.

   مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی در ادامه تاکید کرد: پویا، بانشاط، گره کشا و کارگشا بودن و تلاش در تولید علم و رفع بن بست ها نشانه های استقامت در راه خداست و مسئولان باید اینگونه عمل کنند.

عده ای نمی خواهند واقعیت آشکار دشمنی امریکا را بپذیرند

  در این آیین ضمن قدردانی از تلاش های میلاد نوری مسئول سابق بسیج دانشجویی، علی محمدی به عنوان مسئول جدید این حوزه معرفی شد.     

ارسال نظرات