مسئول امور بانوان سازمان بسیج رسانه استان البرز نقش رسانه در حوزه « زن و خانواده » را مهم و با اهمیت خواند و گفت: به منظور تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب از آثار برتر رسانه در حوزه « زن و خانواده» تجلیل و تقدیر به عمل می آید.
کد خبر: ۸۹۸۸۸۱۸
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، فاطمه امیرآبادی، مسئول امور بانوان سازمان بسیج رسانه استان البرز در خصوص اعلام خبر تجلیل از فعالان عرصه رسانه در حوزه زن و خانواده گفت: سازمان بسیج رسانه البرز با هدف گرامیداشت جایگاه زن و خانواده و نفوذ رسانه در این عرصه در نظر دارد از بهترین آثار این حوزه تجلیل و تقدیر به عمل آورد.

تجلیل از آثار برتر رسانه در حوزه « زن و خانواده»

امیرآبادی با در نظر گرفتن اهمیت فرمایشات مقام معظم در خصوص « زن و خانواده» بیان کرد: محورهای موضوعات این جشنواره در خصوص « علل و پیامدهای مبارزه با حجاب و ترویج بی حجابی»، « وضعیت زن ایران پیش و پس از انقلاب اسلامی»، « اهمیت نقش زن در اجتماع»، « جایگاه نقش زن در خانواده»، « زن و رسانه»، « فرزندآوری»، « اهمیت نهاد خانواده»، « عوامل موثر در تضعیف خانواده» و سبک زندگی اسلامی در خانواده است.

وی با در نظر گرفتن تقدیر و تجلیل از 30 اثر در این حوزه عنوان کرد: مهلت پایانی ارسال آثار تا 26 بهمن سال جاری تمدید شد که در پایان از 30 اثر تجلیل می گردد.

ترویج سبک زندگی اسلامی با محور زن و خانواده از اهداف این آئین است که امیرآبادی با تاکید بر آن توضیح داد: زن و خانواده به عنوان مهم ترین عناصر اجتماعی هستند که باید توجه جدی به آن صورت گیرد از این رو رسانه نقش بسیار مهمی در تبیین این جایگاه دارد.

این کارشناس دینی افزود: این جشنواره ها از منظر توجه سازی به اهمیت جایگاه زن و خانواده بسیار اهمیت دارد و به واقع فرصتی برای بیان مطالبات حوزه زن و خانواده تلقی می شود.

گفتنی است، علاقمندان حوزه رسانه می توانند یک نسخه از آثار خود را به همراه مشخصات کامل اثر، به آدرس بسیج رسانه استان واقع در کرج، چهارراه کارخانه قند، فرهنگسرای کوثر دفتر بسیج رسانه ارسال نمایند و یا با شماره های 09356512455 و 3240037 تماس حاصل فرمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها