خبرگزاری بسیج: رئیس کلانتری 158 کیانشهر از دستگیری یک تیم تروریستی «ری استارت» در این منطقه قبل از انجام اقدامات خرابکارانه شان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۸۸۲۴
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ سید امین موسوی، رئیس کلانتری 158 کیانشهر با ارائه گزارشی از عملکرد کلانتری 158 کیانشهر در سطح حوزه استحفاظی خود، گفت: با همکاری خوب و تاثیرگذار ائمه جماعات و حوزه بسیج مساجد در بحث پیشگیری از جرم و بالا بردن آگاهی مردم اقدامات خوبی انجام شده است. وی افزود: هر یک از مسئولان منطقه نقش خود را به خوبی ایفا کرده است و امنیت پایدار در گروی این است که هر کس در جایگاه خودش آگاه سازی جامعه را به خوبی انجام دهد. 

وی ادامه داد: در راستای ارتقاء سطح امنیت موفق شدیم با تلاش های همکارانم یک تیم تروریستی را قبل از شکل گیری و انجام اقدامات خرابکارانه علیه امنیت ملی دستگیر کنیم.

موسوی افزود: این تیم متشکل از سه نفر از فریب خوردگان هستند که با حمایت سلطنت طلبان اقدام به تهیه کوکتول مولوتوف کرده بودند اما قبل از انجام هر گونه عمل مجرمانه ای دستگیر شدند. وی گفت: هدف آنها تخریب مساجد و به شهادت رساندن مردم بی گناه بود که قبل از اینکه موفق به اجرای نیات شوم و خرابکارانه خود شوند، دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: این تیم تروریستی 20 روز قبل از راهپیمایی 22 بهمن در تقاطع بزرگراه امام علی و آزادگان در پوشش های جنگلی اقدام به تولید مواد انفجاری می کردند که دستگیر شدند.    

رئیس کلانتری 158 کیانشهر با اشاره به دسترسی به اسناد این افراد، از دیگر اقدامات این تیم وابسته را تهیه و تولید برنامه های مخالف عرف و امنیت جامعه و پخش در فضای مجازی و شبکه ها و تحریک مردم به آشوب علیه امنیت کشور دانست و گفت:     از این افراد 3 قبضه سلاح و یک قبضه نارنجک کشف و ضبط شده که برای انجام تحقیقات بیشتر به پلیس امنیت تحویل شدند.

  سرهنگ سید امین موسوی، در بخش دیگری از سخنان خود از کاهش 20درصدی سرقت و سایر جرایم نسبت به مدت مشابه سال قبل در منطقه خبر داد و گفت: با  رصد های اطلاعاتی و ارتباط خوبی که با دادگستری شهید محلاتی داشتیم بالغ بر 100 حکم به صورت تلفنی و در ساعات مختلف شبانه روز گرفتیم و به صورت ضربتی وارد عمل شدیم که نتیجه آن احساس امنیتی است که در شهروندان مشاهده می کنیم و در هر ساعت از شبانه روز و در ساعات اولیه بامداد مردم آسوده و با امنیت و آرامش در بوستان ها و پارک ها تردد و ورزش می کنند که اینها ثمره خون 300 هزار شهید است که از جان خود گذشتند و ما باید بیش از پیش حافظ خون شهدا و امنیت کشور باشیم.

سرهنگ سید امین موسوی، رئیس کلانتری 158 کیانشهر در ابتدای سخنان خود با تبریک حضور تماشایی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و پاسخ دندان شکن مردم با مشت های آهنین به دشمنان، اظهار داشت: مردم با حضور همیشه در صحنه خود تمام نقشه های دشمنان و بدخواهان نظام و کشور را نقش بر آب کرد. وی افزود: نیروی انتظامی نیز سرباز ولایت است و در چنین شرایطی مسئولیت ما سنگین تر می شود.

 

ارسال نظرات