خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه کلیبر در نشست سیاسی پایگاه شهید مفتح گفت: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون خون شهدا بود و انشاالله پرچم انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری و مردم ایران به دست امام زمان(عج) سپرده خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۸۸۸۵۰
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام نجفی با مقایسه حکومت اسلامی با حکومت شاهنشاهی افزود: در حکومت طاغوت بر اعتقادات و دین مردم با ایجاد بد حجابی مطلق، کشف حجاب و ... ضربه جبران ناپذیری زده شد.

وی ادامه داد: در حکومت 2500 ساله شاهنشاهی مفاسد اخلاقی جای مکارم اخلاقی را گرفت و به اوج خود رسید به طوری که این مفاسد اجتماعی و حرکت های ضد اسلامی مردم را برانگیخت تا با شعار «نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» علیه حکومت طاغوت به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) بتازند و حکومت الله را جایگزین حکومت طاغوت کنند.

حجت الاسلام نجفی با بیان اینکه امروزه شاهد صدور انقلاب اسلامی بر همه جهان هستیم، افزود: ایران اسلامی به جهانیان اثبات کرد که هرکس از خدا بترسد و هدفش رسیدن به خدا باشد از هیچ قدرتی نمی ترسد و انشاالله روزی خواهد رسید که شاهد حکومت اسلامی بر همه دنیا خواهیم شد.

وی خاطرنشان کرد: این پیروزی مرهون خون شهدا بود و خون شهدا انقلاب اسلامی را بیمه کرد.

ارسال نظرات