خبرهای داغ:
گلستان دیار چهارهزار شهید گلگون کفن معطر به حضور 4 شهید گمنام می شود.
کد خبر: ۸۹۸۸۸۵۶
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰

گلستان معطر به عطر آسمانی فرزندان گمنام مادر سادات می شودبه گزارش خبرگزاری بسیج و به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا؛ استان گلستان در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها میزبان 4 شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود.

سروان پاسدار علی خالقی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا در این باره افزود:گلستان در روز شنبه 28/11/1396 مفتخر به حضور 4 شهید گمنام شده و مردم شهید پرور استان در ساعت 13 همان روز به استقبال این آلاله های خوش نام در محل میدان بسیج گرگان می روند.

علی خالقی گفت: بعد از مراسم استقبال جهت اجرای مراسم وداع و تشییع و تدفین 2 شهید به شهرستان آزادشهر رفته و 2 شهید نیز در گرگان خواهند ماند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا به زمان مراسم های وداع اشاره کرده و گفت: در روز شنبه 28/11/1396 همزمان با نماز مغرب و عشا مراسم وداع با 2 شهید در شهرستان گرگان در محل دانشگاه آزاد اسلامی گرگان و مراسم وداع با 2 شهید دیگر در شهرستان آزادشهر همزمان با نماز مغرب و عشا در محل مسجد جامع این شهر برگزار خواهد شد.

خالقی در ادامه به زمان و مکان مراسم تشییع و تدفین اشاره کرده و خاطر نشان کرد: در روز یکشنبه 29/11/1396 مراسم تشییع 2 شهید در شهرستان گرگان ساعت 8:30 صبح از محل معراج شهدای گرگان (بهداری سپاه) به سمت چهار راه شهدا انجام و جهت تدفین به دانشگاه آزاداسلامی گرگان منتقل خواهد شد و مراسم تشییع 2 شهید دیگر در آزادشهر ساعت 9 صبح از محل فلکه مرکزی انجام و جهت تدفین به دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر منتقل خواهد شد.

علی خالقی در ادامه به بیان مشخصات این شهدای گرانقدر پرداخت و اظهار کرد: یکی از شهدایی که در دانشگاه آزاد گرگان تدفین خواهند شد 22 ساله و مربوط به عملیات کربلای 6 در منطقه سومار و دیگری نیز 22 ساله و مربوط به عملیات محرم در منطقه شرهانی تفحص گردید ه اند.

خالقی گفت: یکی از شهدایی که در دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر تدفین خواهد شد 25 ساله و مربوط به عملیات بیت المقدس 5 در منطقه پنج وین و دیگری 26 ساله و مربوط به عملیات بدر در منطقه شرق دجله تفحص گردید ه اند.

علی خالقی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا استان گلستان در پایان از آحاد امت شهید پرور استان گلستان بویژه مردم شریف شهرستان های گرگان و آزادشهر جهت حضور باشکوه و حماسی در مراسم های این شهدای عزیز و گرانقدر دعوت به عمل آورد.

انتهای ‍‍‍پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها